Gå til innhold

Lyst til å lære riktig teknikk i de tre store?


Marte Elverum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei missy. Du kan gi bort min plass, har veldig lyst å komme men det har kommet en nattevakt opp :-( så noen andre får kose seg istedet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Det kræsja jo så glatt med statistikkeksamen atte hjelp... ser fram til høsten, kanskje dere klarer å redde meg fra en av vektløftingklubbene i nærheten!

Hvis du er interessert i å starte på KK er det bare å ta seg en tur :) Trenger ikke å vente på neste løfteskole for den del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Du kunne jo vel kanskje kommet i skade for å begynne der :) Tror du hadde sklidd rett inn ;)

:D :D åh, som du sprer glede :) men tror nok jeg har et veldig stort forbedringspotensiale med tanke på teknikk:) prøvde å gå inn på hjemmesiden deres men den var nedlagt.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Høst? Sommeren startet jo i går her ;) Neida.. jeg må bli ferdig med jr-Vm først, så kan se for meg at neste kurs blir i midten av september :)
Hehe :) Mulig jeg var vel ivrig med tanke på årstiden ja, hehe :)

Jeg blir ihvertfall å møte opp på neste kurs! 4 sure! Sist var jeg litt ny i gamet og feig, men nå er jeg lærevillig og interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...