Gå til innhold

Anbefalte innlegg

.... jeg trodde det var "allmenn kunnskap" at tabletter og lignende som øker fettforbrenningen bare var tull? Så føler jeg at fitnessbloggen har et så realistisk syn på vektnedgang og slikt, så blir jeg usikker da.... for slikt virker jo ikke?

Fortsetter under...

Både koffein, grønn te og geranium som er de vanligste ingrediensene i slike fettforbrennere har dokumentert effekt. Men effekten utgjør selvsagt ikke mange prosentene og har man ikke et underskudd fra før vil man heller ikke få det med en fettforbrenner.

Mange liker å ta slike før trening fordi de har en oppkvikkende effekt. Kan man yte bedre på trening under dietten vil man kanskje også bedre ivareta muskelmassen.

Selv synes jeg de er altfor dyre i forhold til effekten og siden mange inneholder geranium som står på dopinglisten (men er likevel lovlig å bruke i kosttilskudd) så holder jeg meg unna.

Vi går ikke 100% god for alt det reklameres for. Annonsører velger selv hva de legger ut, selv om vi av og til setter foten ned.

Liten tvil om at fettforbrennere har en viss effekt, og da spesielt på energi, men det er en prioriteringssak om man syntes det er verdt pengene. For min del hadde jeg gjerne bruke mange av de på diett, men jeg ville personlig ikke betalt det de koster.

Vi går ikke 100% god for alt det reklameres for. Annonsører velger selv hva de legger ut, selv om vi av og til setter foten ned.

Liten tvil om at fettforbrennere har en viss effekt, og da spesielt på energi, men det er en prioriteringssak om man syntes det er verdt pengene. For min del hadde jeg gjerne bruke mange av de på diett, men jeg ville personlig ikke betalt det de koster.

Følte litt for å kommentere tilbake på denne. Du sier at dere av og til setter foten ned til annonsører. Det jeg da tenker er hvor setter dere grensen? Føler det har vært en god del useriøs reklame på forsiden til tider. Mange her vet at dette er useriøs reklame ug at disse produktene er tull. MEN det finnes også de som lar seg påvirke av reklamen. Kan også tenke meg da kan være mange unge jenter som ser reklame for f eks slankepiller / fettorbrennende produkter osv og deretter kjøper dette. Jeg sier ikke at dere kan stå ansvarlig for hva hver enkelt person gjør. Men dere bør kanskje tenke mer nøye gjennom hva som blir annonsert på siden. Greit at dere skal tjene penger, men man kan gjøre det med seriøse annonsører også! Bare noen tanker fra meg :)

Følte litt for å kommentere tilbake på denne. Du sier at dere av og til setter foten ned til annonsører. Det jeg da tenker er hvor setter dere grensen? Føler det har vært en god del useriøs reklame på forsiden til tider. Mange her vet at dette er useriøs reklame ug at disse produktene er tull. MEN det finnes også de som lar seg påvirke av reklamen. Kan også tenke meg da kan være mange unge jenter som ser reklame for f eks slankepiller / fettorbrennende produkter osv og deretter kjøper dette. Jeg sier ikke at dere kan stå ansvarlig for hva hver enkelt person gjør. Men dere bør kanskje tenke mer nøye gjennom hva som blir annonsert på siden. Greit at dere skal tjene penger, men man kan gjøre det med seriøse annonsører også! Bare noen tanker fra meg :)

Skal jo ikke være Fitnessbloggen sitt ansvar at folk skal være kritisk til den reklamen brukerne ser. TV2 er ikke ansvarlige hvis folk er så idioter at de tror bremsehjelpen på de nye VW er så bra at de slipper å bremse selv fordi den ser fancy ut i reklamen.

Annonse

Det må jo få være fin mening for all del. Men fitnessbloggen som er en stor kjent "blogg" for helse og trening kan om de ønsker være mer kritiske til hva som blir annonsert'. Det handler også og hvor seriøs siden fremstår hvis man klikker seg inn første gang. Og nå viser vel ikke akkurat TV2 før og etter bilder av noen som liksom har gått ned 20 kg ved hjelp av slankepiller? Det er det jeg mener med useriøse annonser. Ser ikke poenget med å bruke de når nor kan bruke mer seriøse annonsører. Men ting handler ofte i bunn og grunn om penger...

Skal sies at flere av reklamene her er google adds også, dette er program som fanger opp hva som er det mest aktuelle temane på siden og viser reklamer etter det. Feks hadde dette vært et bilforum ville reklamer relatert til biler kommet opp.

Får du noe virkelig effektivt på det norske markedet? Nei. Får du noe som vil hjelpe deg på dietten? Ja, men det er ikke magisk. Mange studier på GT eksempelvis, som viser økt energiforbruk typisk mellom 120-180 kcal/døgnet. I tillegg er det noe sultdempende. Det vil jo ha en god effekt.

Når det gjelder drikking av GT så vet man aldri hvor mye EGCG det inneholder. I noen tilfeller INGEN TING. Da er det veldig greit med tilskudd.

Skal ta en gjennomgang å få blokkert et par annonsører fra nettverket igjen. :)

Jeg ser ingen reklame jeg. Adblock FTW.

Om dere er så plaga med det så er det ikke verre enn å blokkere reklamen;)

Det står dere selvfølgelig fritt til å gjøre, men etter min mening er annonseringen på siden veldig lite påtrengende, og dere gjør absolutt noe positivt for siden ved å la de vises.

Skal ta en gjennomgang å få blokkert et par annonsører fra nettverket igjen. :)

Det står dere selvfølgelig fritt til å gjøre, men etter min mening er annonseringen på siden veldig lite påtrengende, og dere gjør absolutt noe positivt for siden ved å la de vises.

Enig der ja, måtte skru av adblocken for å se hva som "plaga" folk :D Jeg syns ikke det var plagsomt.

Annonse

Hvis dere er så irritert over div annonser så burde dere strengt talt holde dere unna nettet. Hvor skal man ellers håve inn penger? Se VG.no feks..MASSE irrelevant reklame. Vet ikke om det er slikt på denne siden men ofte blir det tatt opp hvilke sider du besøker og ut i fra det kommer reklamen opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...