Gå til innhold

Bryst eller armer til dette jenter:


Fit mum;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du mener det jeg tror, så er dette fett og hud. Skal du minske den må du altså fjerne fett.

Alle har denne bulken i større eller mindre grad, og den er ikke så lett å bli kvitt da mye av det er hud også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skråbenk med manualer, benkpress, enhåndsroing med manual og push-ups er fine øvelser. Jeg har redusert min "pute" til et minimum, og har egentlig ikke minsket fettprosenten noe særlig, bare fått mer muskler:). Var veldig irritert på dette området, så jeg skjønner godt hva du mener. Forøvrig er tipset om å passe på at undertøyet sitter riktig, viktigere enn folk tror. Overraskende mange som går rundt med feil størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Satinsky sier, det er overraskende mange som bruker feil størrelse når det kommer til BH-er. Fikk meg selv en oppvekker når jeg fikk hjelp på en skikkelig undertøysbutikk for litt siden. Gikk fra 70b til 80b, altså 10 cm større omkrets :)

Har også opplevd at muskeløkning i området hjelper, selv om jeg ikke har gått noe særlig ned i fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men jeg vil ikke ha større,men sterkere rygg..blr jeg kutte ut nedtrekk??

De kommer vel litt med på kjøpet av hverandre, men du får prøve å holde repetisjonsantallet lavt hvis du ønsker å øke i styrke. Om du holder antall repetisjoner per sett nede vil det ikke være like muskelbyggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...