Gå til innhold

Fettdepoter som er vanskelig å bli kvitt,tips?


LindaP

Anbefalte innlegg

Ikke egentlig :p

Det er ett kjerringråd og må tas med en klype salt. I samme slengen kan jeg jo si at jeg gjorde dette på magen min da jeg begynte å oppdage løshud. Jeg hadde da etter en periode langt mindre løshud. Men, i samme slengen smurte jeg magen inn med hvetekimolje, så man skal ikke skylde på det heller, hehe. :D

Sisterscience! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hanne_

Beste svaret! Bare å søke rundt på "stubborn fat", så vil du finne noen kardioprotokoller som er laget spesielt for å kvitte seg med denne typen gjenstridig fett. Kort oppsummert består de av oppvarming, intensive intervaller, 5min hvile og 20-40min moderat kardio til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste svaret! Bare å søke rundt på "stubborn fat", så vil du finne noen kardioprotokoller som er laget spesielt for å kvitte seg med denne typen gjenstridig fett. Kort oppsummert består de av oppvarming, intensive intervaller, 5min hvile og 20-40min moderat kardio til slutt.

Har du feks en link?:D og har du selv testet dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Har testet det selv mange ganger, sammen med diett og styrketrening. Jeg sluttet dietten da jeg var på rundt 19%, så har ingen personlig erfaring med om det funker med gjenstridig fett. Men Lyle er mildt sagt en respektert mann, så vil tro dette er virkelig verdt et forsøk.

http://fitnessblackbook.com/recommended-fitness-books/the-stubborn-fat-solution-lyle-mcdonalds-latest-fat-burning-book/

Silje Marilea har laget en norsk guide om akkurat det samme som er forklarer det på en utrolig god måte.

http://fitnesscoachen.no/lei-av-fett-som-aldri-vil-slippe/

Hvis man bare vil ha selve økta så er jo den forklart i den øverste linken, men hvis man vil lese om hvordan og hvorfor ting fungerer på norsk så er det verdt pengene vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skaff en fettklype og finn ut om det er fettprosenten som egentlig er problemet. Viser fettklypa kun 10 cm på innsiden av lårene er det ikke fettprosenten som er problemet, men mangelen på muskler. Man kan ikke punktforbrenne fett, men man kan "punktbygge" muskler og med mer muskler vil fettprosenten på gitte område gå ned.

Men det er vel ikke så mye muskler å trene på innsiden? Hvordan trener jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...