Gå til innhold

Rema 1000s nye kjøttvarer


Tilateq

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke lest gjennom hele saken, men første jeg tenkte når mamma hadde kjøpt remas kyllingfilet med saltlake og sjekket næringsinnholdet er at dette er samme som kyllingfiletene til first price sine 2kgs poser, de har lavere proteininnhold enn vanlig kyllingfilet (19%) og kyllingfiletene fra frist price brukte jeg å spise uten krydder, nettopp fordi de var saftigere enn vanlig, så ja, poenget mitt er at first price sine 2kgs poser trolig inneholder 10%+- saltlake de også, samt alle andre slike billigposer. Agreed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest gjennom hele saken, men første jeg tenkte når mamma hadde kjøpt remas kyllingfilet med saltlake og sjekket næringsinnholdet er at dette er samme som kyllingfiletene til first price sine 2kgs poser, de har lavere proteininnhold enn vanlig kyllingfilet (19%) og kyllingfiletene fra frist price brukte jeg å spise uten krydder, nettopp fordi de var saftigere enn vanlig, så ja, poenget mitt er at first price sine 2kgs poser trolig inneholder 10%+- saltlake de også, samt alle andre slike billigposer. Agreed?

Mon tro hvorfor Dagbladet og VG fortsatt selger, når folk som forviller seg inn på et fitnessforum også begynner å skrike rundt på ting de ikke helt "forstår"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mtp på Firstprice kyllingen, som trolig de fleste her inne spiser, som inneholder ca nøyaktig samme mengde kylling som den nye typen til Rema 1000. Så er det morsomt å lese hvor mange som klager på innføringen av denne nye kyllingen.

ahh, da henger jeg med, men ja, det er vell trolig fordi de ikke vet de, men ellers enig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...