ubertass Skrevet 31. januar 2015 Skrevet 31. januar 2015 Tuba, Håvard Vika, Aurelius og 2 andre 5 Siter
Håvard Vika Skrevet 31. januar 2015 Skrevet 31. januar 2015 CamillaO, Tiwas, ubertass og 10 andre 13 Siter
Arctic Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Denne var rett og slett så episk at jeg ikke unngå og dele den. Beta Punchdown 2014! Aurelius 1 Siter
Gjest Fortuity. Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har ikke tittet i tråden på en halv evighet, så beklager hvis repost, men: Jeg har ledd tre dager i strekk. Siter
HenrikWL Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Denne var rett og slett så episk at jeg ikke unngå og dele den. Beta Punchdown 2014! Vitsen er de latterlige kommentarene som han gjøken har lagt oppå, sant? Sjelden har jeg hørt en mer intetsigende, navlebeskuende fjortiss-"kritikk" av noe som helst. Alt han gjør er jo å kommentere på folks utseende og metaforisk "vifte med pikken". Tiwas 1 Siter
jonaspa Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Jeg har ledd tre dager i strekk. Hmm, det tok litt lenger tid før jeg tok den (flere sekunder) enn jeg er stolt av, men kommer til å le i tre dager nå jeg og Siter
ubertass Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 CamillaO, Mali-H, jonaspa og 3 andre 6 Siter
ubertass Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 zeta415, Kristian, CamillaO og 2 andre 5 Siter
Håvard Vika Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Tankard, FatFighter Malm og Morel 3 Siter
Arctic Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Vitsen er de latterlige kommentarene som han gjøken har lagt oppå, sant? Sjelden har jeg hørt en mer intetsigende, navlebeskuende fjortiss-"kritikk" av noe som helst. Alt han gjør er jo å kommentere på folks utseende og metaforisk "vifte med pikken". Meget interessant! Skal ærlig innrømme at dette svaret var ikke helt forventet. Så du sier det at alt det Sargon of Akkad sa om listen til at "25 grunner til at hvite, heteroseksuelle menn som gamer er the scum of the earth" er intetsigende og navlebeskuende fjortiss-kritikk? Når han bokstavelig talt holder en counter som viser hvor mange av argumentene som er fullstendig rubbish? Siter
Rolfen Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 Off topic: Er det mulig å sende private innlegg til brukere her inne? Siter
TorSer Skrevet 1. februar 2015 Skrevet 1. februar 2015 http://9gag.tv/p/aK11bq/give-up-on-your-kung-fu-training-if-you-can-t-handle-this-nsfw?ref=fbl9 Aurelius 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.