Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er lurt å bestille flere små pakker. De må være 200 norske kroner, eller mindre, og pakken må veie maks 1,83kg. Da kan du velge fraktmetoden som heter international airmail og få frakt på mellom 4-6 dollar (23-35 norske kroner). Pakkene kommer med varierende tid på 1 uke til 1 måned, men for meg kommer det alltid etter en uke. Når du bestiller flere små pakker vil du dermed tjene masse på frakt og slippe toll :)

Er forresten tilbud på iHerb i hele april, bestiller du for over 40 dollar får du GRATIS frakt i tillegg :thumbsup:

Ikke verdt det, risikerer toll. Tollavgiften i seg selv er på rundt 100 kr uansett, og så må du betale moms som er 25% av hele verdien PLUSS TOLLAVGIFTEN wtf lol what.

• 2 måneder senere...

Er generelt VELDIG fornøyd med iherb :) Har bestilt mange ganger derfra, og de har alltid vært pålitelige og raske med leveringene. Også fint med den "freebie'n" som du kan plukke med uten ekstra kostnad (men pass på den totale vekta av pakken, så får du den rimeligste frakten som Kristin Charm nevner over her) :)

Sett at det står "trace of calories" på flasken. Så heeeelt kalorifritt er det nok ikke, men assa 1- 2 kcal per gram eller ml overlever jeg i hvertfall.

Sjokoladedippen smaker grusomt og eier ikke et spor av sjokoladesmak. Men pannekakesirupen er kjempegod :thumbsup:

Annonse

Satt å sikla på produkter derfra nå, men kan noen forklare meg en ting?

Hvordan kan de lage sjokolade saus, med ekte sjokolade, uten kalorier? Hva slags prosesser gjør det? :S

Når kaloriinnholdet per servering er under 5 kcal er det visst lov å kalle det calorie free over there;)

Til trådstarter:

Kanskje du bør kjøre en runde på smakserfaringer på produktene før du bestiller? Bare et tips. Sjokoladedipen smaker i alle fall naaasty . Eller, 1 ts i 1 boks mager kesam funker for så vidt greit. Det smaker nesten som Duo Yoghurt:)

Sett at det står "trace of calories" på flasken. Så heeeelt kalorifritt er det nok ikke, men assa 1- 2 kcal per gram eller ml overlever jeg i hvertfall.

Sjokoladedippen smaker grusomt og eier ikke et spor av sjokoladesmak. Men pannekakesirupen er kjempegod :thumbsup:

er veldig god når du blander den i ting som cc, men om du spiser den alene er den ikke god nei :p

• 2 måneder senere...
  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...