Gå til innhold

Fail av Treningsforum....


StiligeCecilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke del av sjarmen at treningsblader opprettholder en viss grad av kroppsbyggerortografi(™)? Synes faktisk de burde ha MER skrivefeil. Å bli litt mer konsekvente på å skrive og/å-feil samt orddele jevnt og trutt ville gjort bladet et par hakk mer troverdig.

"AV byggere FOR byggere"

Kødder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig skriveleif! Tror flere blader og aviser må ansette nye korrekturlesere. Selv Aftenposten sliter!

Jeg tror heller problemet er at de ikke har korrekturlesere i utgangspunktet. Språkvask koster penger; penger som i stedet kan spares. Og jeg skjønner ikke hvorfor Aftenposten skal være en referanse i denne sammenhengen. Aftenpostens journalister har neppe bedre språksans enn journalistene i andre aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke del av sjarmen at treningsblader opprettholder en viss grad av kroppsbyggerortografi(™)? Synes faktisk de burde ha MER skrivefeil. Å bli litt mer konsekvente på å skrive og/å-feil samt orddele jevnt og trutt ville gjort bladet et par hakk mer troverdig.

"AV byggere FOR byggere"

Kødder ikke.

Hahaha, likte denne xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Bedre med en artikkel full av fakta og skrivefeil, enn en som får språkrådet til å komme i buksa, men bare er full av tull...

Slurvete språk er stort sett også slurvete arbeid. Om man insisterer på å skrive artikler men har dysleksi eller liknende, er det en forutsetning at man språkvasker teksten før den legges ut. Blir språket dårlig nok vil ikke innholdet virke seriøst, uansett hvor bra det eventuelt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_
Er det ikke del av sjarmen at treningsblader opprettholder en viss grad av kroppsbyggerortografi(™)? Synes faktisk de burde ha MER skrivefeil. Å bli litt mer konsekvente på å skrive og/å-feil samt orddele jevnt og trutt ville gjort bladet et par hakk mer troverdig.

"AV byggere FOR byggere"

Kødder ikke.

http://www.24fitness.no/side13.html

Slik skal det gjøres!! Sukker fri ketsjup. Skulle bare mangle når man heter Tommiiii ;)

(når det er sagt så synes jeg Tommi T. er omtrent den kuleste fyren i bransjen, hardcore old school, og han får jo folk i perfekt sceneform år etter år etter år!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.24fitness.no/side13.html

Slik skal det gjøres!! Sukker fri ketsjup. Skulle bare mangle når man heter Tommiiii ;)

(når det er sagt så synes jeg Tommi T. er omtrent den kuleste fyren i bransjen, hardcore old school, og han får jo folk i perfekt sceneform år etter år etter år!)

Det verste med den artikkelen er jo ikke orddelinga, men de tvilsomme rådene.

Man må visst nok spise hver tredje time og få i seg minst 3 g/kg proteiner.

Lav GI er også veldig viktig. Bortsett fra rett etter trening, for da er det liksom greit :meh:. Og man kan ikke spise karbohydrater før man legger seg hahahaha. Og lol @ trenings-shake med glutamin, BCAA og maltodextrin.

Det sto mye rart der, men med de mengdene steroider er det jo ikke så nøye mtp. resultatene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at blader som skriver for oss som er interesserte, legger lista så lavt. Det gjør det ikke akkurat lettere å forsvare egen livsstil mot ignorante meninger og holdninger fra folk rundt for min del.

Jeg pleier å si at jeg liker fysikken, ikke mentaliteten ellers. men jaggu er det vondt for folk å fatte at man ikke er komplett idiot selv om man liker muskler.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med den artikkelen er jo ikke orddelinga, men de tvilsomme rådene.

Man må visst nok spise hver tredje time og få i seg minst 3 g/kg proteiner.

Lav GI er også veldig viktig. Bortsett fra rett etter trening, for da er det liksom greit :meh:. Og man kan ikke spise karbohydrater før man legger seg hahahaha. Og lol @ trenings-shake med glutamin, BCAA og maltodextrin.

Det sto mye rart der, men med de mengdene steroider er det jo ikke så nøye mtp. resultatene uansett.

artikkelen er skrevet av en av norges fremste og beste coacher, samt en IFBB PROFF kroppsbygger med ÅREVIS av erfaring, så at rådene er tvilsomme og dårlige stiller heller spørsmålstegn ved deg spør du meg ;)

at opplegget er litt "oldschool" stemmer nok, men hvorfor endre på noe som alltid har fungert bra?

sjeldent kroppsbyggere henger seg så mye opp i disse nye prinsippene som periodisk faste osv...

Men at rådene er "dårlige" overfor den vanlige mannen i gata kan jeg nok være enig i, men nå er ikke dette rettet mot den vanlige mannen i gata heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...