Gå til innhold

Deffing

Pat G

Anbefalte innlegg

Skal deffe nå. Men er usikker på om jeg får imeg nok proteiner og fett. Karbohydrater kutter jeg ut, karboen jeg får i meg får jeg, via frukt.

Her er planen med både spising og trening:

Morgen: 20-30 min rask gange.

Frokost ca 06.00: Omelett 4egg(1plomme) 4 bacon striper. 1 frukt

Ikke noe målltid mellom frokost og lunsj:

Lunsj ca 11.30: Ca 200g kylling filet og 50gsalat med jalapenjos

Mellommåltid ca 13.30: En frukt

Trening ca 16.00: 5-10 min oppvarming, kommer ann på hva jeg trener den dagen.

Ca 50min styrke.

Til slutt går jeg 20min rask gange på tredemølle.

Middag ca 18.00: Ca 300g grønnsaker og ca 200-250g kjøtt/fisk.

Drikker masse vann i løpet av dagen.

Har gjort det i en uke nå, skla holde på i 9 til.

Er det noen som har noe å tillføye, noen smarte tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ført inn i diett.no eller lignende? Da får du se hvor mange gram av både fett, karbohydrater og protein du får i deg.

+1

Gjør det lettest mulig for at noen skal hjelpe deg så får du fortere og bedre hjelp

Hvorfor kutter du ut karbohydrater? Altså du kutter det ut, men spiser det likevel i form av frukt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Nano:) Nå fikk jeg svar på mye! Så at jeg ligger på ca 1500cal om dagen. Det er jeg veldig fornøyd med!

Kutte ut er kanskje feil å si, men det jeg mener er at pasta, brød, ris, poteter, mais, hvetemel etc som har mye karbohydrater spiser jeg ikke, i løpet av den tiden jeg skal gå ned.

Det lille jeg får i meg av karbohydrater da, kommer naturlig i de produktene jeg spiser, og jeg spiser 5 frukt om dagen.

Da får jeg i meg karbohydrater gjennom frukten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan se ut som du får i deg for lite protein, men som flere skriver over, det ser du best hvis du logger i f.eks. diett.no. Det er ekstremt viktig å holde proteinmengden oppe for å beholde muskelmasse. Hvis du skal ned i vekt, ville jeg nok også gått for noe annet enn bacon. Får du i deg omega 3? 1500 kcal er ganske lite, iallefall til å begynne med, med mindre du er på min størrelse :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...