Gå til innhold

Sult?


Gymgo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg gjør det. Jeg spiser som regel tre store måltider om dagen og det er akkurat passe.

Har du prøvd å drikke et stort glass vann når sultfølelsen kommer? Det er ikke alltid man faktisk er sulten, det kan hende man bare er tørst.

Hvor fort man blir sulten igjen kommer an på hva man spiser også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faster 16-18 timer.....litt sulten innimellom, men det går over, men til gjengjeld spiser jeg meg stappmett når jeg først spiser. SMåspising er ikkeno for meg, da blir jeg enda mer sulten. Kaffe er en god venn dog, i de timene jeg ikke gidder å spise :)

Det fins ingen fasit....mulig du spiser for lite i utgangspunktet, da hjelper det lite hvilken frekvens man spiser etter....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Spiser bare ren mat som havregryn, fullkornris/pasta, biff, kylling, fisk, egg osv.osv.

ligger på ca 2800kcal.

Mulig jeg spiser for lite, men syntes 2800kcal bør vær nok egentlig..Tenker aldri deff eller bulk, tenker mere fitness og god form hele året.

Trener mellom 6-9 ganger i uken, nå de siste ukene har jeg ligget på 8 treninger pr. uke.

Skal prøve å kutte inn mellommåltidene og heller spise store måltider når jeg først spiser..Se om det hjelper litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Spiser bare ren mat som havregryn, fullkornris/pasta, biff, kylling, fisk, egg osv.osv.

ligger på ca 2800kcal.

Mulig jeg spiser for lite, men syntes 2800kcal bør vær nok egentlig..Tenker aldri deff eller bulk, tenker mere fitness og god form hele året.

Trener mellom 6-9 ganger i uken, nå de siste ukene har jeg ligget på 8 treninger pr. uke.

Skal prøve å kutte inn mellommåltidene og heller spise store måltider når jeg først spiser..Se om det hjelper litt :)

2800 kcal og du trener 6 - 9 ganger i uken, høres litt lite ut:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vedlikehold for meg er ca. 2400 kcal. Så ligger alltid i overskudd.

Ok. Legger du på deg mye fett av dette, eller mest muskler? Lurer på å legge meg i overskudd selv for å bygge litt mer, men er litt bekymra for den fettprosenten da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Legger du på deg mye fett av dette, eller mest muskler? Lurer på å legge meg i overskudd selv for å bygge litt mer, men er litt bekymra for den fettprosenten da;)

Legger ikke på meg noe som helst :p

Men fettprosenten har nok gått litt ned og muskelmassen opp, det kan i alle fall se sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal sette noe på matkvaliteten, jeg er kontrollfreak og veldig opptatt av å spise sunt. Spiser normal mat, men aldri sukker eller junkfood. En vanesak som jeg trives godt med :)

En vanlig dag for meg kan se sånn ca. sånn ut:

Frokost: Havregryn, cottagecheese og banan

Mellom: Fruktsalat

Lunsj: Laks og Fullkornpasta

Middag: Biff/kylling og ris

Etter trening: shake og banan

Kveldsmat: Smoothie med skyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ofte småsulten før, og ble fort sulten igjen etter måltidene. Men etter at jeg gikk over til å spise etter PF har det endret seg veldig! I begynnelsen var jeg litt uvel og sulten frem til første måltid, men det gikk fort over :) Så for meg ble småspising og små måltider bare trigging av mer sultfølelse.

Kanskje PF er noe for deg også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...