Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Annette's nydelige, tykke Amerikanske vafler1egg+2 eggehviter

20g kokosmel

20g bake pro

1 dl usøtet soyamelk

4ts sukrin

Mange dråper stevia vanilla cream

1ts bakepulver

2 ts fiberhusk

ca1ts økologisk vaniljepulver

50g skyr naturell

1ts ekte smør (4g)

--> Bland alle ingrediensene godt med en kjøkkenmaskin, la røren svelle i kjøleskapet i 15-20 min før du steker 4 tykke pannekaker. Jeg har løst koden for å få pannekaker og vafler til å henge sammen og det er faktisk så enkelt som å la røren svelle lenge nok så fiberhusken får satt seg:O)

- Jeg stekte de med 1kcal spray

Jeg får alltid spørsmål om næringsinnholder så her kommer det kjære venner :o)

Kcal: 319

Protein: 44g

Karb: 4,3g

Fett: 14g

post-588-14440840941378_thumb.jpg

post-588-14440840944946_thumb.jpg

post-588-14440840947827_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6343-fantastisk-gode-vafler-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

. Jeg har løst koden for å få pannekaker og vafler til å henge sammen og det er faktisk så enkelt som å la røren svelle lenge nok så fiberhusken får satt seg:O)

:D!! TAKK!!! Så enkelt, dog så vanskelig, nå blir det hele pannekaker og vaffler heretter :p

bare hyggelig:D Disse ble helt fantastisk gode:D Sunne og proteinrike, dette er hverdagsvafler med god samvittighet:D

De ser kjempegode ut!:D Jeg har prøvd å lage vafler med bl.a. mandelmel/kokosmel flere ganger tidligere, men de får alltid en slags rar "gummi"-konsistens(hvis du vet hva jeg mener..?), og da orker jeg ikke spise dem.. Hvordan blir disse? :)

Annonse

Annonse

Veldig mye god mat du lager :)

men hva med å lage en samletråd med alle måltidene? Blir veldig mange tråder etterhvert ser jeg! :) bare et tips

Tenkte å ordne det:) har spurt Robert om han ikke kan hjelpe meg å samle oppskriftene :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...