Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Okey... Det er den store vaffel dagen i dag! Har du spist dine vafler i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg spiste pannekaker - haters gonna hate Kristin Charm og xxxxx 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 ..ogjeg laga vaffel-tråd først:P høhø neida, skal være grei jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Irriterende at vaffel dagen må planlegges før søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas HardyBoy Rossland Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 ..ogjeg laga vaffel-tråd først:p høhø neida, skal være grei jeg:) ooopppss.. jeg så den ikke : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 ooopppss.. jeg så den ikke : hihi:D bare å selnge deg på min også, du finner bildene på forum forsia:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg spiste pannekaker - haters gonna hate +1 Bananpannekaker med peanøttsmør og bringebærsyltetøy :thumbsup: Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 pannekake er vell strengt talt 90% av samme røra som vaffler så pannekaker telles? x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 pannekake er vell strengt talt 90% av samme røra som vaffler så pannekaker telles? x) Jeg brukte PF sin pannekakerøre:P VegarL 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augis Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jupp! Thomas HardyBoy Rossland 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friskus Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ble vafler til kvelds på meg :-D Stek vaflene med ost på, blir crispy og superdigg! Thomas HardyBoy Rossland 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ma. Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ingen vaffeljern= ingen vafler MEn jeg utsetter min vaffeldag til søndag om ca 2 uker, da jeg er hjemme til påskeferie.. wii Thomas HardyBoy Rossland og Gamla 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.