Gå til innhold

drop in i Oslo


Evjo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De aller fleste steder tilbyr jo drop in, så det avhenger igrunn av hva slags trening du har lyst å gjøre, og hva som er smertegrensen din på pris (drop in hos Elixia og Sats koster i hvertfall ≥ 200 kr)

Centrum Athletica er et OK senter, ligger midt i sentrum og koster 115 kr for drop in (med mindre du er student et sted, da er det mindre)

http://www.sio.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 fitness midt på Karl Johan blir vel gjerne det mest sentrale hvertfall. Hadde gratis prøvetime der en gang, men litt usikker hva de tar for en drop in.. Er nok ikke mye:-) ellers er world gym rett ved siden av Karl Johan veldig fint, men er ca 200 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

min erfaring er at de store kjedene(sats, spenst, elixia) er vanskelige når det kommer til gratis prøvetimer, og drop in koster en formue.

hadde jeg vært deg ville jeg dratt innom Haralds gym, gymmet har legendestatus ;) det er ikke blant det reneste,peneste eller best utstyrte, men det har god atmosfære, og ikke minst geir borgan paulsen bak disken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Da kan du jo traske rett til 24 fitness (som vel ligger nærmest), World Gym eller Haralds gym. Tror 24 fitness blir det billigste, med masse unge byggefolk. Du må neste ta deg en tur innom alle og se! :) Jimu ligger ikke langt unna, og er ett døgnåpent treningssenter. Ikke så veldig mye byggefolk, da... Også har du SATS rett ved Oslo S. Men det er vel i samme bane som Elixia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24 er det 399,- (men forrige gang jeg var der fikk jeg beskjed om at jenter fikk det billigere, for de ville ha flere jenter inn på gymmet..), på Haralds er det vel 499 eller 449 (husker ikke helt), og på World er det 569 (tror jeg??), og billigere hvis du er student. :) (Nesten) full kontroll :blush:

Edit: Og nøkkelkortmedlemmer på 24 mener jeg er samme prisen, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...