Gå til innhold

Proteinpizza


Anbefalte innlegg

Annette's fantastisk gode pizza

BUNN

1 egg+2 hvitter

30g bakepro

30g kokosmel

1ts bakepulver

2 SS fiberhusk

ca 1dl soyamelk uten sukker

Litt havsalt

-->Bland alle ingrediensene godt og la røren svelle minst 15 min før du smører et tynt tynt lag, utover et bakepapirkledd stekebrett.

- Stekes på 200 grader i ca 20-25 min, til osten er godt smeltet

FYLLstekt karbonadedeig

Picnic kalkunskinke skåret i biter

cottage cheese

finhakket rødløk og paprika

ost

ruccolla

et dryss salt og pepper

Holder denne oppskriften til to personer eller må man doble den?

Tenkte jeg skulle lage denne til middag i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lagde en lignende pizza til foreldrene mine, og brukte vel over 120 g mel. Om det bare var at den smakte uimotståelig, eller at det ble en grei størrelse, skal være usagt. :cool: Men 3/4 gikk rett ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en lignende pizza til foreldrene mine, og brukte vel over 120 g mel. Om det bare var at den smakte uimotståelig, eller at det ble en grei størrelse, skal være usagt. :cool: Men 3/4 gikk rett ned....

Oki :thumbsup:

Den så fryktelig god ut på bildene iallefall, så jeg gleder meg :)

Fikk du fylt langpanna da el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir dette prøvd ut i morgen. Bytter kokosmel med mandelmel og benytter vanlig melk. Satser på at det blir suksess. Med godt fyll på toppen kan det ikke gå galt uansett:)

Men du kunne ikke tenke deg å poste oppskriften du brukte da Lily?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir dette prøvd ut i morgen. Bytter kokosmel med mandelmel og benytter vanlig melk. Satser på at det blir suksess. Med godt fyll på toppen kan det ikke gå galt uansett:)

Men du kunne ikke tenke deg å poste oppskriften du brukte da Lily?

Man tager hva man haver - a little bit of this and a little bit of that :) På kjøkkenet er jeg i mitt ess - kreativ og forsker på en gang! Jeg har skrevet opp ingrediensene på en fil, som jeg la videre på en av to eksterne harddisk. Hvilken den ligger på akkurat nå er jeg litt usikker på - det er opprydding på gang. Den ene ble full, så da måtte jeg kjøpe ny. Nå driver jeg å fordeler filer på de to harddiskene. Og fordi jeg er en smule perfeksjonistisk, tar den ryddejobben litt tid og jeg har ikke 100 % oversikt over hva som ligger hvor. Jeg kan sikker lete altså, men jeg vil absolutt anbefale deg å eksperimentere selv. Å lage en ok pizzabunn er simpelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempegodt ut. Skal lages til uken, må ha bakepro først:) Kunne sikkert knast sammen litt mandler og laget eget mandelmel, men har bare sånn hånddreven kvern.. og vil jo ikke trene for hardt heller;) På hviledagen tross alt! Haha!

Man MÅ ikke ha bakepro - man tager hva man haver! Mandelmel, kokosmel og proteinpulver kan brukes som erstatning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...