Gå til innhold

Hva spiser dere for å kose dere en lørdag? :)


mssme

Anbefalte innlegg

Jeg som mange andre her har jo det målet om å gå ned i vekt, man har vært superflink med kostholdet hele uken, så kommer lørdagen. Hva spiser dere en lørdagskveld/ hva unner du deg selv? Tar dere helt med både junkfood, brus, en vill fest med masse alkohol, en stor pose smågodt osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser som en helt vanlig dag frem til kvelden. Da koser jeg meg enten med en litt mer usunn middag enn vanlig (vanlig lasagne, hjemmelaget pizza etc), eller en pose snack a jacks med smak, popcorn eller sunn bakst. Tar ikke helt av nei, det er utrolig fort gjort å "spise opp" underskuddet man har jobbet så hardt for hele uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser alltid med maten min, men jeg vil aldri ha junk når det gjelder mat..er ikke noe glad i det! Men tar det alltid litt som det kommer, sånn som ikveld skal jeg ut å spise med noen venner så da blir sushi, regner jeg med :) Å litt godis har jeg kjøpt, pleier alltid å ha litt smågodt og popcorn på lørdagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i helga operer jeg uten frokost lunsj og kveldsmat.. kun middag og snop:D funker det..

Har sagt det til mutter i flere år, gjør du ingen tingen er det ikke noe vits og eta noe.. hu maser på frokost og kvledsmat når jeg er på besøk:P Altså reduser matinntaket med aktivitetsnivået.. Da blir det litt rom for og skeie ut litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv spist kyllingtaco m/ fullkornstortilla, litt sjokolade og pittelitt ostepop, og drukket en halvliter pepsi max da, og har dårlig samvittighet! :p Har en samboer som er litt sånn "må du ikke være for streng med deg selv, spis sjokolade det er lørdag osv", han har vel egentlig rett i det men likevel, den dårlige samvittigheten er der liksom :p Satser på at den forsvinner i løpet av natten, hehe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planen er egentlig alltid å ha lørdag som spisedag for å få opp kcal inntaket litt :p Men f. eks i dag endte jeg opp med å spise en stor skål cc og kesam med waldenfarms sjokolade dip + litt hjemmelagd sunn sjokolade og noen druer..blir ikke så mye ekstra kcal da egentlig =/ liker såå mye bedre å spise gode ting som er sunnt enn skikkelige sukkerbomber :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...