Gå til innhold

Hva spiser dere for å kose dere en lørdag? :)


mssme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest FannyLor

Muncher i frukt! Meeen det gjør jeg vist i ukedagene også .. så, egentlig akkurat det samme som i ukedagene, forutenom litt mer lettbrus :p

Frukt og grønt, that's tha shit :cool: :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SooSHOWoff

Alle spørsmålene dine kommer an på hvor mye du vil oppnå og hvor dårlig tid du har.

Når man har kommet til "fornøyd" platået er det lov med det meste i doser. Hvis du får dårlig samvittighet av å spise dårlig mat, finnes det søndager hvor du kan ta bort det du har "tullet" fra resten av uka. Løpe til de kcal er borte igjen :)

Så det hele kommer altså an på hvor mye du vil kose deg eller hva du kan klare deg uten.

For min del har jeg jukset med et par Cola Zero på 2 uker. Og det blir ikke noe alkohol på meg før til påsken.

Eneste tilsatte sukkeret jeg får i meg er ifra Biola og Skummet Melk. Biola kuttes imorgen.

Og når jeg generelt drikker en helg. Kutter jeg karb helt ut i maten. Kun proteiner og fett. Det er slik man gjør man er blitt kokko ;) haha. Men man får resultater av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...