Gå til innhold

Hvor sunt er det å bytte ut måltider med barer?


AdelH

Anbefalte innlegg

Hva om man spiser bar i stedet for sjokolade? :unsure:

Da er teoretisk sett atkins-barer best fordi de "bare" inneholder maltitol og ikke glukosesirup og annet æsj som er i noen barer, bl.a nutrilettbarer (glukosesirup er btw ett av de "verste " av de søte smakene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bare å lære seg ( og ikke minst huske ;) ) å ta med seg lunsj med andre ord, veldig lett å havne i den bar fella, Nei, finne noe som hjelper meg å bli kvitt det lille rundt magen, har en grei forbrenning så når jeg først blir kvitt det er det enklere å holde det borte, men å få et vekk er tydelig vis ikke så lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nødmat kan jeg se at det er greit å ta en bar (da hadde jeg isåfall tatt proteinbar og ikke nutrilett). Det kan jeg glatt gjøre, men jeg har det aldri istedenfor et måltid.

Dessuten får jeg vondt i magen av så mange av disse barene:p. Det er ikke bra for meg:blush:

Skal man ned 15 kg bør man kanskje vurdere å droppe alkoholen, iallefall for en periode. (Sier jeg og så skal vi ha fest i kveld:whistling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Swebar er også etter min mening en "fitnessinnpakning" av en sjokolade. Men, de er nok bedre enn Nutrilett sine. :)

Stort sett er det vel slik med alt av barer. Er det ikke hun Pauline Nordin som skrev på bloggen at hvis man på død og liv vil ha en proteinbar kan man like så godt ta en snickers :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...