Gå til innhold

nutrilett


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva mener dere om nutrilett barer? har sett så mange skrive så mye negativt om de, og at de inneholder så lite proteiner og ikke kan regnes som et måltid. Men mange andre proteinbarer inneholder heller ikke så veldig mye mer proteiner..jeg bruker de av og til bare for å få i meg nokk kalorier, og får da i det minste litt mer proteiner enn om jeg hadde spist frukt eller havregrøt...blir for dårlig av proteinpulver, kesam og cc, så klarer ikke leve KUN på kjøtt og egg heller :p

hva er deres mening? noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ja jeg vet, men jeg sliter med å få i meg nokk mat, derfor bare lurte jeg på hva folk syns om å spise nutriell for å få opp kcal-inntaket...blir så dårlig av for mye proteinpulver og kesam, så kan liksom ikke velge det heller :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet, men jeg sliter med å få i meg nokk mat, derfor bare lurte jeg på hva folk syns om å spise nutriell for å få opp kcal-inntaket...blir så dårlig av for mye proteinpulver og kesam, så kan liksom ikke velge det heller :p

Hva med nøtter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vell være en idee og ja :p men har alltid vært litt sånn "nøtte inneholder alt for mye kalorier og fett", og holdt meg unna :p nutrilett er jo bedre og :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøtter er i alle fall en kjempebra ting å spise om du sliter med å få i deg nok.

Jeg ville ha satset på å få i meg mat i første omgang i stedet for å fylle på med Atkins barer.

Selvfølgelig, prøver å få i meg nokk mat, tenker jo ikke å erstatte måltider med nutrilett barer :p det vet jeg jo ikke er lurte...tenkte litt mer sånn i tillegg, når jeg ikke orker mer mat, og for å ikke komme i underskudd..men kan kansje prøve nøtter heller, selvom jeg ikke er så glad i det..regner med vi ikke snakker om M&M eller andre sjokolade nøtter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg begynte med proteinpulver spiste jeg ofte Nutrilett ifm trening. En del proteiner, det smaker godt og er praktisk å ha med seg. Jeg har ofte en liggende i vesken om jeg skulle bli sulten, men spiser det ikke så ofte lengre. Har absolutt ingenting imot Nutrilett:) Elsker alt av sjokolade, så da er ikke Nutrilett det verste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før jeg begynte med proteinpulver spiste jeg ofte Nutrilett ifm trening. En del proteiner, det smaker godt og er praktisk å ha med seg. Jeg har ofte en liggende i vesken om jeg skulle bli sulten, men spiser det ikke så ofte lengre. Har absolutt ingenting imot Nutrilett:) Elsker alt av sjokolade, så da er ikke Nutrilett det verste;)

Jeg og spisste det alltid før, og trodde det var sundt å bytte det ut med et måltid, men er jo ikke det jeg tenker nå.tenker mer for å komme opp i nokk kcal for dagen..dødsirriterenes at jeg ikke tåler proteinpulver og kesam, blir kjempe dårlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom går barer helt fint, men selv skjønner jeg ikke greia... :) Personlig synes jeg det er ti tusen ganger bedre å f.eks. lage en god skyrblanding med proteinpulver, peanøttmel og varme bær, som blir tilsvarende kcalmengde som baren og langt mer proteinrikt :thumbsup:

er egentlig enig..er hektet på cc med sjokolade dip, sukrin og kanel for tiden, mer mettende er det og..ble både frokost i dag og i går og lørdagskosen om kvelden :p men har trodd jeg var allergisk mot kesam og litt forskjellig, så da ble barer alternativet, er bedre enn å spise en stor melkesjokolade vertfall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager egene proteinbarer med havregryn, eggehvitter, sukrin, proteinpulver og nøtter. Lager små, så de kan pakkes inn i plast og ta en før trening.. er veldig kjekke!!

Man tar vel ikke skade av å få seg noen nutrilett barer, men alt med måte!! Noen synes de er så gode at begge barene sklir ned på 5 min ;P Hehehe..

Den nutrilett dark chocolate er veldig god!! :) hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...