Plyo Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Ja da er jeg nominert til årets PT på NiH convention. http://www.fitness-conventions.com/prisutdeling Stem på meg. Da blir jeg glad :-D Siter
Sweat Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Skal gjerne stemme, men hva er navnet ditt ? Siter
Plyo Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Skrevet 3. oktober 2011 Hahaha Ståle Bjørkestøl AKA Plyo :whistling: Siter
Fredrik Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Tja, hvorfor ikke! Sendte avgårde en stemme jeg. Enhver som trener i Crocs og redigerer in InPlyo på kroppsanalysesheet fortjener en sjans. Siter
Tor Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 "Fredrik skrev: Tja, hvorfor ikke! Sendte avgårde en stemme jeg. Enhver som trener i Crocs og redigerer in InPlyo på kroppsanalysesheet fortjener en sjans. Word! Siter
J-T Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Det er mange gode pter nominert. Stem på Jonas thomassen å få gratis pt time frem til avstemming er over. forutsetter seff elixia medlemskap Siter
Plyo Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Skrevet 6. oktober 2011 "J-T skrev: Det er mange gode pter nominert. Stem på Jonas thomassen å få gratis pt time frem til avstemming er over. forutsetter seff elixia medlemskap Da stemmer jeg på Jonas!! Gleder meg til gratis PT-time Siter
Espen Espelund Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Jeg vil påstå at ingen noengang får en råere nominasjon. Hf som årets PT Plyo Plyo 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.