Puissance Skrevet 5. oktober 2011 Skrevet 5. oktober 2011 Taxi. Reidar, Roger eller Viggo er også kult da. Siter
Kristianne Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Har en hannhund som heter Carlos (alle menn jeg møter synes det er kult, merkelig..), skulle få en tispe, og tenkte på Carmen... Meen, det ble Wendy. Matching er ikke alltid det beste Jeg foreslår Gizmo/Gismo Tor 1 Siter
Gjest aaa Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 "Bolla" (etter bulle). Eventuelt "Terje" (etter terrier). Bolle-Terje vil jo funke bra Lily og Tor 2 Siter
justwannabeswole Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Om du vil gå for 'typisk hundenavn': KING! Er du mer utradisjonell: ULF! Siter
HHHH Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Roar Gunnar Svein Ragnar Dog Laks Mus Amino Stein Bola Voff Brom Nøff Jerv Tor 1 Siter
FrkHoel Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tenker BIFF hihi Kristianne 1 Siter
FrkHoel Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Skrevet 6. oktober 2011 En ikke-fluffy-bikkje ved navn fluffy, hehe. hadde vært moro Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.