Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det var første gangen. Tror nok det er et tilfelle som kommer av flere sammenfallende faktorer. De aller aller fleste store bodybuildere, styrkeløftere eller vektløftere har nok hatt økter som har vært langt hardere enn det denne kisen hadde hatt. Men "skippertakøkter" er ikke sunt på noen måter. Kjører man på uke etter uke, måned etter måned, med sunt kosthold og drikke og nok protein, tror jeg det er svært, svært små sjanser for at dette skal skje.

Annonse

Jøss..verste eg har hørt på ei stund! Vil tru dette er en smule induviduelt..håper ivertfall det. Eg har hatt maaange "skippertak" økter gjennom mine 14 treningsår. Skal seiest at det var planlagte "skippertak" økter. Kroppen må jo vere klar for galskapen:) vil tru som det nevnes her at så lenge du spiser bra og er flink med periodisering, går det nok bra med dei fleste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...