Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine tre favoritter for rygg: Markløft, chin ups og pendlay roing.

Egentlig blir jo rack pulls (halvmark) en bedre ryggøvelse, men markløft er en mer allround øvelse som trener beina også.

Face pulls, militærpress og sidehev er ei bra skulderøkt.

Annonse

Eneste øvelsen jeg har kjørt fast er chins. Har fått ganske gromme lats og midtrygg bare av det.

* Kjørte mark en stund i 2010 også.

Deltoid raise med manualer sittende på benk er ganske grei for delts. Du ønsker å starte over 15 grader slik at du bruker delts, og ikke den svakere og mer skadeutsatte supraspinatus.

Annonse

skal nok mer til får og få tyrenakke en litt nakkepress, nakkepress bygger bra bakside skuldre, tyrenakke blir mer srughs med hold, og du skal slite med og få det da også :)

Jeg tar nakkepress nå men ikke hver gang jeg trener skuldre... :p

Jeg er lita "prinsesse" på 162 cm og 52 kg som ikke nødvendigvis vil bli stor og sterk, men se trent og fit ut!!

takk for mange tips!! *draravgårdeforåtrene*

Obs, sorry:) såg ikkje profilbildet ditt skikkelig før no! Men anbefaler fortsatt de samme øvelsene for å se fit ut;) God trening!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...