Gå til innhold

Clean - show me yours, i'll show you mine.

Anbefalte innlegg

Er vel noe fra 1:50 og ut.

Mye å jobbe med enda, ja.

ser ut som du har en svakhet i skuldra. du hadde jo støtet der men så svikta det. Bare å fortsette å jobbe med teknikk, men ville fokusert litt mer på å styrke overkroppen litt mer. skulderpress med hantler, og benkpress, kabelroing og sånt.

Fortsetter under...

ser ut som du har en svakhet i skuldra. du hadde jo støtet der men så svikta det. Bare å fortsette å jobbe med teknikk, men ville fokusert litt mer på å styrke overkroppen litt mer. skulderpress med hantler, og benkpress, kabelroing og sånt.

Jepp. Skuldre er en av svakhetene mine. Klarer fint å vende mer. I tillegg hadde jeg nettopp kjørt mange tunge repetisjoner med rykk + dyppen er jo helt elendig. Må stå på hælene gjennom hele, ikke vippe opp på tærne. 75kg satt lett på trening i går. :)

Tenker jeg skal prøve Smolov jr på skulderpress og knebøy i sommer, så blir det litt styrke i ben og skuldre.

Filmet litt på fra en tidlig teknikkøkt:

Skal bli godt å få flyttet litt vekter i vendingene igjen snart! Hoftene kommer mer og mer inn i det igjen, får filme på nytt etterhvert på en litt mer skapelig belastning :)

• 10 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...