Gå til innhold

Clean - show me yours, i'll show you mine.

Anbefalte innlegg

"wingeer skrev:
Er vel noe fra 1:50 og ut.

Mye å jobbe med enda, ja.

ser ut som du har en svakhet i skuldra. du hadde jo støtet der men så svikta det. Bare å fortsette å jobbe med teknikk, men ville fokusert litt mer på å styrke overkroppen litt mer. skulderpress med hantler, og benkpress, kabelroing og sånt.

Fortsetter under...

"Bottle of Bass skrev:
ser ut som du har en svakhet i skuldra. du hadde jo støtet der men så svikta det. Bare å fortsette å jobbe med teknikk, men ville fokusert litt mer på å styrke overkroppen litt mer. skulderpress med hantler, og benkpress, kabelroing og sånt.

Jepp. Skuldre er en av svakhetene mine. Klarer fint å vende mer. I tillegg hadde jeg nettopp kjørt mange tunge repetisjoner med rykk + dyppen er jo helt elendig. Må stå på hælene gjennom hele, ikke vippe opp på tærne. 75kg satt lett på trening i går. :)

Tenker jeg skal prøve Smolov jr på skulderpress og knebøy i sommer, så blir det litt styrke i ben og skuldre.

Filmet litt på fra en tidlig teknikkøkt:

Skal bli godt å få flyttet litt vekter i vendingene igjen snart! Hoftene kommer mer og mer inn i det igjen, får filme på nytt etterhvert på en litt mer skapelig belastning :)

• 10 måneder senere...

Annonse

"wingeer skrev:
Nidelv?

Ja. Var på trening der en håndfull ganger, og det var flott det, men jeg fortsatte ikke med vektløfting. Jeg trener nå delvis på 3T og delvis hjemme, mest benkpress markløft, chinups og noen støtteøvelser :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...