rosasmurfen Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Hiver meg på denne jeg også er 83 kg ca og 172 høy.. første mål er vel ned 5 kg av gangen men vil egentlig helt ned til 65-70 Så HEIA HEIA allesammen, dette klarer vi med litt stå på vilje! :thumbsup: Siter
christinabilgin Skrevet 31. mars 2012 Skrevet 31. mars 2012 jeg syns det går greit å spise sundt på dagen og holde meg unna søtsaker og potetgull. Men når kvelden kommer så er det hardere huff får veldig søtsug. det er vanskelig å la vær. men jeg klarer det da. men kjenner at det neste gjør litt vondt har lyst å kjøpe meg en blender så kan jeg lage meg litt smoothie av og til. Det er jo godt. Hvertfall nå som sommeren nærmer seg Siter
kRisi Skrevet 1. april 2012 Skrevet 1. april 2012 Hiver meg på Har ikke noe dedikert mål, men startet å slanke meg i november 2011. Da veide jeg ca. 95 kg og 182 høy. Nå er jeg 83 kg Har hatt samme 5 kg delmålet, dvs tatt 5 om gangen. Det er ofte jeg har stått stille på vekta noen uker, men da er det bare å holde motivasjonen oppe! Forsvarsfrue 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.