Gå til innhold

Regionsmesterskap region Øst i Oslo 11-12. februar


Pinglo

Anbefalte innlegg

Nysgjerrig på eller interessert i styrkeløft? Denne helgen arrangerer Oslo Styrkeløftklubb regionsmesterskap i styrkeløft og benkpress

Lørdag:

11:00 Benkpress, alle kategorier (damer, herrer, ungdom, junior, veteran)

13:00 Styrkeløft herrer åpen

Søndag

12:00 Styrkeløft damer, ungdom, junior og veteran

Vi holder til i Bjølsenhallen, som ligger i Moldegata 7 i Oslo. Lettest ankomst er enten med 54- eller 37-bussen, gå av på stoppet Bjølsen.

Vel møtt!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arrangeres også flere andre regionsmesterskap rundt om i landet som også bør nevnes:

RM styrkeløft Østafjell | Sande KK, Sandehallen | Stevnestart: 12:00

RM Hedmark og Oppland | Brumunddal AK | Stevnestart: 12:00

RM styrkeløft Øst | Oslo SK | Bjølsenhallen | Stevnestart:11:00

RM Nordland | Rana KK | Stevnestart:14:00

Ettersom flere landslagsløftere og andre sterke utøvere har vært med på et forskningsprosjekt rundt effekten av belastningsstrikker som har avsluttende test på RM, så vil det nok følge opp en god del sterke løft i løpet av helgen. Oppdateres med filmer etterhvert som det blir lagt ut på nettet. Nå er det senga som venter, opp tidlig i morgen for å selv konkurrere i Brumunddal

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var RM overstått og det var utrolig mye sterk løfting! Høydepunktene må nok likevel sies å være Heidi Hille Arnesen som kom seg over den magiske 600-kgs grensen i -84, med serien 240 i bøy, 140 i benk og 220 i markløft, og Oslo Styrkeløftklubb-løfter Martin Borgland Rønning som løftet 1015 kg på en serie på 382,5 i bøy, 320 i benk og 312,5 i markløft.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var RM overstått og det var utrolig mye sterk løfting! Høydepunktene må nok likevel sies å være Heidi Hille Arnesen som kom seg over den magiske 600-kgs grensen i -84, med serien 240 i bøy, 140 i benk og 220 i markløft, og Oslo Styrkeløftklubb-løfter Martin Borgland Rønning som løftet 1015 kg på en serie på 382,5 i bøy, 320 i benk og 312,5 i markløft.

:D

Faen så imponerende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow! Impressive :thumbsup:

Takk :)

Haha, sick! Synd det ikke er styrkeløftklubb i Tromsø :(

Tok en liten kikk på oversikten over løftere jeg kjenner fra øvre del av Norge for å se om det var noe i nærheten av Tromsø, men så hjernedød geografi jeg besitter (typisk østlending der vi tar alta,tromsø,bodø for samme fisk) fikk meg til å innse at nærmeste klubben med gode løftere var 3 timer unna for deg. Vet at det er flere fra Tromsø som har etterlyst en klubb, men med mindre det er noen som setter igang en klubb der må man nok flytte på seg skal det bli mulig slik sett. Mange som har interessen for dette så mulighetene bør foreligge der, sånn sett er vi på østlandet bortskjemt med gode løftere og trenere til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, sick! Synd det ikke er styrkeløftklubb i Tromsø :(

Vet det er en slik TSI (Tromsøstudentenes Idrettslag) klubb som driver med styrkeløft, men aner ikke hvor seriøse de er på å faktisk konkurrere. Men ønsker meg en selv.

Heftig løfting av Heidi og 600!!

Slenger med film fra min løfting:

Rått løftet Andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en klubb ikke så langt unna meg (askim), vurderer og ta en tur dit og titte litt en dag.. Liker styrkeløfting.. :)

Bare ta turen det! Kjenner flere fra Askim og tipper de er hjelpsomme om du kunne tenke deg å prøve å løfte litt :) Ellers er det bare å spørre her på forumet så vil du nok få svar om det er noe du lurer på!

Vet det er en slik TSI (Tromsøstudentenes Idrettslag) klubb som driver med styrkeløft, men aner ikke hvor seriøse de er på å faktisk konkurrere. Men ønsker meg en selv.

Rått løftet Andre :)

Takk :D

Skal sjekke opp TSI mot NSF og se, to sek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er en slik TSI (Tromsøstudentenes Idrettslag) klubb som driver med styrkeløft, men aner ikke hvor seriøse de er på å faktisk konkurrere. Men ønsker meg en selv.

På facebooksiden deres sier de det er oppmøte 1700. Aner ikke hvor, men sikkert på Kraft. De så jalla ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta turen det! Kjenner flere fra Askim og tipper de er hjelpsomme om du kunne tenke deg å prøve å løfte litt :) Ellers er det bare å spørre her på forumet så vil du nok få svar om det er noe du lurer på!

Har pratet med de i askim idag, og jeg var hjertelig velkommen til å slå av en prat og trene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...