Gå til innhold

Kreatin og styrketrening


LiB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar en måleskje med kreatin oppi en cellmax shake rett etter lunsj. Jeg tar cellmax for energien sin del da jeg trenger dette ifm lange dager med skole. Har ikke peiling på om det er vits med kreatin rent fysisk, men innbiller meg at jeg blir supersterk hvis jeg gjør det, så da yter jeg jo bedre på trening. "Dette klarer jeg, jeg tar jo kreatin" :cool: hehe. Tommel opp. Åja, har merket hetetoktene som blir nevnt over her - men om dette er pga kreatin eller pumping vet jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, ikke i oppladningsfasen en gang? :huh:

Nei, oppladningsfasen er bare til for at du skal kunne fylle lagrene raskere.

Men det er vel bedre opptak post wo, er det ikke? Jeg tar 2-3g før trening og ca 5g etter.

Når lagrene er fulle så er de fulle, økt opptakhastighet har nok veldig lite å si på kreatinen sin effekt på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666

Kreatin Monohydrat fra PF! <3 Beste! Mer energi og mer styrke/kondisjon! Både fysisk og psykisk tilskudd:D hehe!

Jeg hadde ingen oppladningsfase når jeg gikk på dette, gikk rett på 5g eller hva det nå var. Tok det før trening, fikk mye bedre restitusjon følte jeg og økte i styrke generelt! Så ta Kreatin når som helst;)! Som Mr.Stig sier: når de er fulle så er de fulle!

Og det er vel få som har blitt "feit" av dette? Ser at par skriver at de ikke vil bli feit/opp i vekt osv.. Dette er jo bare i form av vann jo! Drikk masse vann når du er på monohydrat ihvertfall! Overraskende mange som klager over magetrøbbel! Fikk ingenting jeg!:thumbsup:

Kreatin anbefales til de grader fra min side ihvertfall! Men mer som en "Booster" på en diett ville jeg brukt det til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at jeg er resistent mot kreatin etter at jeg ikke har fått noen effekt av mono fra gymgrossisten. Vil jeg da kaste penger ut av vinduet dersom jeg kjøper creatin komplete extreme fra samme firma? Er jeg resistent mot alle andre typer kreatin når jeg er resistent mot mono?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
oohyeah! gikk opp 3kg på bare noen få dagen jeg:unsure:

buksa mi er blitt STRAAM! :confused:

har funnet ut at jeg bare dropper kreatinen :oops:

Hva smaker kreatinet ditt? Det skal ikke smake noe. Som du kanskje har lest har folk her inne klaget en del på kinakreatinet fra Star Nutrition fra Gymgrossisten at det smaker felgrens og fører til mer bloat enn renere produkter. Jeg brukte PF sitt en stund, mens jeg nå bruker dette: Ekte creapure mikronisert kreatin monohydrat - Norkost.no

Jeg ser en merkbar forskjell i vannansamling, samt at det ikke smaker noe som helst. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...