Gå til innhold

luft i magen på gruppetrening


christina88

Anbefalte innlegg

hei! jeg har et DØDSFLAUT spørsmål..jeg er i god fysisk form, trener hver dag, har et godt kosthold med mye grønnsaker og kjøtt, men har et problem, som kun oppstår på gruppetimer jeg er på. jeg fiser. masse. ingen andre enn meg merker det, men det er dødsubehagelig! jeg er helt fin i magen, dette skjer kun på gruppetimer som zumba, noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg har et DØDSFLAUT spørsmål..jeg er i god fysisk form, trener hver dag, har et godt kosthold med mye grønnsaker og kjøtt, men har et problem, som kun oppstår på gruppetimer jeg er på. jeg fiser. masse. ingen andre enn meg merker det, men det er dødsubehagelig! jeg er helt fin i magen, dette skjer kun på gruppetimer som zumba, noen tips?

Kan være flere årsaker til dette, men hva spiser du feks før en slik time?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er baaaare å le! hadde det ikke vært meg selv hadde jeg nok ledd jeg også! jeg spiser akkurat det samme som jeg gjør ellers, egg spiser jeg egentlig mest på kveldene, gruppetimer er jeg på om ettermiddagene! er også på tredemøllen og løper intervaller og spurter to ganger i uken, og merker INGENTING... jeg spiser bare grønnsaker og kylling/laksefilet før en sånn time, eller en skyr eller kesam om jeg har dårlig tid.. hvis det nederste svaret er riktig er det jo flott at det ikke er noen løsning på det -.- men bra det ikke bare er meg hvertfall *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...