Gå til innhold

Hvor mye gram proteiner pr kg, anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Superspurv skrev:

Kimtony, hvis du løfter for noen andre enn deg selv (feks for en spesifikk jente) så anbefaler jeg deg å dra til en psykolog så fort som mulig.

Et pent ansikt gir vel bare et flott førsteinntrykk, feks på byen da man ikke har så mye annet å se etter.

Hvorfor skal jeg løfte for damer, lol? Om du kan backe opp de påstandene der, så legg ved screen at jeg har sagt det, sånn rett ut. 

Ja pent ansikt og sjarm, så er det meste i boks. 

Fortsetter under...

18 minutter siden, LarsErik skrev:

Hvorfor skal jeg løfte for damer, lol? Om du kan backe opp de påstandene der, så legg ved screen at jeg har sagt det, sånn rett ut. 

Ja pent ansikt og sjarm, så er det meste i boks. 

Du er et lyspunkt på et ellers rolig og dødt forum, det skal jeg gi deg.  

Annonse

11 minutter siden, Glenn3222 skrev:

morsomt at du har alle imot deg og du trur enda det er du som har rett lmfao, og hvorfor henge seg opp i åssen folk skriver :P? har du ikke noe annet og angripe haha

Jeg skal ut om 5 min men velger å svare deg.

En setning starter med en stor forbokstav. Og setningene slutter med punktum. Til info.

På 13.1.2017 den 10.27, LarsErik skrev:

Hallo.

I det siste så har jeg lest mye forskjellig rundt dette med proteininntak, både hvor mye man må ha i seg og når man skal ha det i seg(før/etter trening). Folk skriver at man trenger alt fra 1,5 gram pr kg - til 2,5 kg. Personlig så er jeg på 1.6/1,7, da visstnok nyere forskning sier at enda høyere prateinntak er det samme.

Men dere som har erfaring innen denne bransjen og har prøvd dere frem. Hva er deres meninger her? Må man holde seg på 2-tallet, og dobbelt så mye proteiner som vekta skriver?

Er helt enig i det du sier hær =) har lest tråden å d er faktisk sånn mer prots = mer muskler.  Har faktisk økt som f siste mnd etter jeg økte protinntake ti il 4-500 =) drit i hva NOGO og Di andre fossilene sier Di er bare bittre for at de ikke klarer å bygge like bra å er unge å atraktive for damene som oss =) 

3 timer siden, getsome skrev:

Kimtony du er jo bare helt retardert. Nylig tatt opp i A-stallen til LSK? Hvilken av spillerne LSK har signert er 95-modell? Jeg bare spør 😂

Jeg ble tatt opp i vinter, så har vært litt innom. Men er først nå jeg er med i a-stallen i en hel sesong.

Og gidder selvfølgelig ikke å rope mitt navn. 

Men fortsett å let. Ser du er fryktelig nysgjerrig.

Annonse

34 minutter siden, LarsErik skrev:

Jeg ble tatt opp i vinter, så har vært litt innom. Men er først nå jeg er med i a-stallen i en hel sesong.

Og gidder selvfølgelig ikke å rope mitt navn. 

Men fortsett å let. Ser du er fryktelig nysgjerrig.

LSK`s a-stall

Du har selv nevnt her inne at du er 96-modell, med balkansk opprinnelse. 

I denne spillerstallen har man tre 96-modeller: Sheriff Sinyan, Bonke Innocent, og Mohamed Ofkir. Alle tre er norske statsborgere, men man kan vel fastslå at de to førstnevnte har afrikanske aner mens tredjemann ser ut til å ha arabiske aner. Ingen av dem ser heller ut til å fysisk være slik du har beskrevet deg selv. 

Forøvrig ingen på dette laget med noe navn som skulle tilsi at de stammer fra Balkan.

Det er ingen som tror på et eneste ord av hva du sier. I tillegg til å være en komplett idiot er du også en notorisk lystløgner, men en jævla dårlig en som juger om noe som er så ufattelig enkelt å finne ut av på internett.

Oppsøk psykolog. Det er det beste rådet du har fått her inne. Du ser ut til å ha behov for kyndig hjelp med flere og langt mer viktige ting enn trening. 

1 time siden, NoBro skrev:

LSK`s a-stall

Du har selv nevnt her inne at du er 96-modell, med balkansk opprinnelse. 

I denne spillerstallen har man tre 96-modeller: Sheriff Sinyan, Bonke Innocent, og Mohamed Ofkir. Alle tre er norske statsborgere, men man kan vel fastslå at de to førstnevnte har afrikanske aner mens tredjemann ser ut til å ha arabiske aner. Ingen av dem ser heller ut til å fysisk være slik du har beskrevet deg selv. 

Forøvrig ingen på dette laget med noe navn som skulle tilsi at de stammer fra Balkan.

Det er ingen som tror på et eneste ord av hva du sier. I tillegg til å være en komplett idiot er du også en notorisk lystløgner, men en jævla dårlig en som juger om noe som er så ufattelig enkelt å finne ut av på internett.

Oppsøk psykolog. Det er det beste rådet du har fått her inne. Du ser ut til å ha behov for kyndig hjelp med flere og langt mer viktige ting enn trening. 

Er du virkelig så JÆVLA tett? Når har jeg sagt 96-modell? Når? 

95-modell, din klovn.

Hva gjelder den spillerstallen du linker til der så er det fra fjorårets sesong. Det er 5-6 spillere som ikke er skrevet opp der, men som blir skrevet opp når sesongen og lagfoto-bildene blir tatt, som er cirka 1 mnd før seriestart. F.eks Ofikir trener ikke med LSK lenger, og har bytta klubb, men siden er ikke oppdatert. 

Herregud. Du driter deg bare mer og mer ut, foran dine anonyme "trenings-bro's.

14 timer siden, LarsErik skrev:

Er du virkelig så JÆVLA tett? Når har jeg sagt 96-modell? Når? 

95-modell, din klovn.

Hva gjelder den spillerstallen du linker til der så er det fra fjorårets sesong. Det er 5-6 spillere som ikke er skrevet opp der, men som blir skrevet opp når sesongen og lagfoto-bildene blir tatt, som er cirka 1 mnd før seriestart. F.eks Ofikir trener ikke med LSK lenger, og har bytta klubb, men siden er ikke oppdatert. 

Herregud. Du driter deg bare mer og mer ut, foran dine anonyme "trenings-bro's.

Vel, de har rukket å oppdatere siden med Melgalvis, Rafn, Kippe, Krogstad og Ajeti som alle ble signert i desember/nå i januar så at siden ikke er oppdatert er jo bare tull. Ro, ro til fiskeskjær 🎼 Ro Kim Tony!

46 minutter siden, getsome skrev:

Vel, de har rukket å oppdatere siden med Melgalvis, Rafn, Kippe, Krogstad og Ajeti som alle ble signert i desember/nå i januar så at siden ikke er oppdatert er jo bare tull. Ro, ro til fiskeskjær 🎼 Ro Kim Tony!

Jeg snakker om juniorfolka da. Er 4 stk som er tatt opp. Og vi har ikke tatt noe lagbilde eller slikt. Sinyan og Ofikir er heller ikke LSK spillere lengre og trener med andre. 

Sjekk juniorlaget til LSK, så ser du meg.

2 timer siden, LarsErik skrev:

Jeg snakker om juniorfolka da. Er 4 stk som er tatt opp. Og vi har ikke tatt noe lagbilde eller slikt. Sinyan og Ofikir er heller ikke LSK spillere lengre og trener med andre. 

Sjekk juniorlaget til LSK, så ser du meg.

Haha, spillere de signerte nå i Januar er med på lagbildet men ikke juniorer som er tatt opp til a-laget ? Merkelig, må være en unik praksis i LSK det da. Alle andre fotballklubber legger nemlig ut oppdatert liste over samtlige som figurerer i en a-stall. 

Bare slutt her kimtony. Det er en helt banal ting å lyve på seg, for det er ikke akkurat noe big deal om noen spiller på et a-lag i fotball - Men det er jo sånne banale ting lystløgnere som deg spinner ihop. Historien din er plukket fra hverandre allerede. 

Lystløgner. Du tror sikkert på tøvet ditt selv en gang innimellom, lystløgnere gjør ofte det siden de glemmer hva som faktisk var sant og ikke. 

5 minutter siden, NoBro skrev:

Haha, spillere de signerte nå i Januar er med på lagbildet men ikke juniorer som er tatt opp til a-laget ? Merkelig, må være en unik praksis i LSK det da. Alle andre fotballklubber legger nemlig ut oppdatert liste over samtlige som figurerer i en a-stall. 

Bare slutt her kimtony. Det er en helt banal ting å lyve på seg, for det er ikke akkurat noe big deal om noen spiller på et a-lag i fotball - Men det er jo sånne banale ting lystløgnere som deg spinner ihop. Historien din er plukket fra hverandre allerede. 

Lystløgner. Du tror sikkert på tøvet ditt selv en gang innimellom, lystløgnere gjør ofte det siden de glemmer hva som faktisk var sant og ikke. 

Nei, nei, nei og nei. Altså alt du skriver er feil.

De spillerne de har signert, er alle signert før 2017, og tok bilde med dem 2.januar. Hva gjelder oss juniorene så er vi ikke på det lagbildet, siden det fremdeles er 1-2 spillere som er usikkert på om de blir tatt opp eller ei, og siden vi er i pre-season, så brukes de treningskampene som spilles nå, til å evaluere deres nivå. Men jeg har ihvertfall snakket med treneren og styreleder om at jeg vil bli satset på, grunnet mine prestasjoner for juniorlaget og for yngre landslag. At jeg enda ikke er en "bekreftet" del av a-laget er rett og slett, forde det er 1 treningskamp igjen, og de vil se hvordan jeg blir å prestere der og. Sjekk LSK sin forrige treningskamp, så ser du meg spille. Eller Norge u20, for den saks skyld.

Men, var det ikke du som skulle slutte å svare meg, da? Som du skrev for for 4 sider tilbake? Eller vil du bevise for dine meddebatener på dette forumet, at du klarer å svare for deg, slik at du får et bra rykte? 

Ser jeg på dine tidligere tråder, så vil jeg tro at du er i aldersgruppen 40+, og da skjønner jeg hvor den gråtingen og bitterheten kommer fra. Må være tøft å snart nærme seg pensjonsalderen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...