Gå til innhold

Hvor mye gram proteiner pr kg, anbefaler dere?


LarsErik

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, Superspurv skrev:

Det værste er at han ikke troller, men har generelt lite kunnskap og må få bekreftelse av alle andre fordi han ikke klarer å tenke kritisk selv. Han vil gjerne bli mata med skje av 10 forskjellige for å høre alle deres meninger før han gidder å gjøre opp sin egen mening. 

Han har gått opp 4 kilo på relativt kort tid, men er ikke fornøyd med at han ikke har lik progresjon som en som er på sin første kur med AAS, fordi han tror proteiner alene er et mirakelmiddel.

Han sier selv at han troller. 

På ‎17‎.‎01‎.‎2017 den 23.29, LarsErik skrev:

En gammel mann som er litt bitter her.

De valkebildene jeg la ut var jo bare troll, som jeg skriver over. Tror du seriøst at jeg var seriøs når jeg drev å lagde 4 ulike tråder, med akkurat det samme teamet, og skrev 50 innlegg der jeg spurte om nøyaktig det samme?

Det med steroider ser jeg ikke hvorfor du driver å hater på. I hvert innlegg du skriver så skriver du noe om dop. En av mine bekjente, som også er norgesmester i fitness(100kg) er proppa full av steroider og tar steroider ofte. Kan si at han starter på K og etternavnet starter på S.

Du er en forbanna klovn, som leker en wannabe fitnessfreak på et anonymt forum med 10 brukere.

 

På ‎17‎.‎01‎.‎2017 den 20.27, LarsErik skrev:

Omfg. Du vet at jeg bare har kødda rundt med folk? Du tror virkelig at jeg har spist brokkoli, kylling og ris, hahah, kjære deg da.

Har kommet godt vei på treninga, tro det eller ei. Er nå på min 12 uke og merker betraktelig forskjell faktisk og gått ned solid i fettprosent og fått en mer detaljert kropp. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Superspurv skrev:

Det værste er at han ikke troller, men har generelt lite kunnskap og må få bekreftelse av alle andre fordi han ikke klarer å tenke kritisk selv. Han vil gjerne bli mata med skje av 10 forskjellige for å høre alle deres meninger før han gidder å gjøre opp sin egen mening. 

Han har gått opp 4 kilo på relativt kort tid, men er ikke fornøyd med at han ikke har lik progresjon som en som er på sin første kur med AAS, fordi han tror proteiner alene er et mirakelmiddel.

Du må ha tatt noe sterkt.

Spurte isted en fyr, en fyr som har vanvittig peiling på dette med kropp. Vanvittig fysikk. Uansett, han nevnte at proteiner uten tvil er det desidert viktigste middelet som skal til for å bygge muskler, selvfølgelig i samsvar med karbs og fett. Men får du ikke i deg noe proteiner, kan du glemme muskler med det første. Han tar 300 gram proteiner daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SterkARE skrev:

Haha det var rette ræva som feis :D 

Du har vært medlem her siden julaften og har skrevet 66 innlegg. Det er 2,5 innlegg om dagen. I samme periode har jeg skrevet 10 innlegg. Grunnen til at jeg har mange innlegg er at jeg ble medlem her for 4 år siden, og før var det mye aktivitet her. Nå er vel du en av de som er mest aktive og som henger her mest. Det er synd du ødelegger for de som faktisk vil ha hjelp. For forumet er døende og de få som faktisk gidder å hjelpe en nybegynner, gidder det sannsynligvis ikke lenger etter å ha brukt masse tid på å bli trollet av deg.

Joa. Selvfølgelig er jeg aktiv her, sånn 1 gang i mnd. Er bare de to siste dagene jeg har skrevet endel innlegg, for å sette disse, litt skyhøya mannfolka på plass.

Men nok om dette, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SterkARE skrev:

Haha det var rette ræva som feis :D 

Du har vært medlem her siden julaften og har skrevet 66 innlegg. Det er 2,5 innlegg om dagen. I samme periode har jeg skrevet 10 innlegg. Grunnen til at jeg har mange innlegg er at jeg ble medlem her for 4 år siden, og før var det mye aktivitet her. Nå er vel du en av de som er mest aktive og som henger her mest. Det er synd du ødelegger for de som faktisk vil ha hjelp. For forumet er døende og de få som faktisk gidder å hjelpe en nybegynner, gidder det sannsynligvis ikke lenger etter å ha brukt masse tid på å bli trollet av deg.

For ikke å glemme de 250 innleggene han har som Kimtony på bare noen få mnd i høst, og gud vet hvilke andre nick han har her inne i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Superspurv skrev:

Jeg kopierer denne fra et annet kroppsbyggerforum, teksten er tatt ut i fra en diskusjon mellom karbohydrater/fett/proteiner og hvor viktig kalorier er:


Byggere liker å tro at det de gjør på gymmet og kjøkkenet er så enormt viktig, for det er det eneste de kan ta æren for selv. Men kroppsbygging er en skjønnhetskonkurranse for menn som i all hovedsak handler om å ha best gener og mest dop i kroppen. Kosthold og trening er også viktig, men mest i den forstand at du faktisk må spise mat og løfte vekter. Alle disse små detaljene som folk henger seg opp i er ikke så jævla viktig. Bare ikke gjør noe helt idiotisk så får du ut 95 % av potensialet ditt. Så er summen av alle småtingene viktig for å få ut de siste 5 % som så vidt er synlig. Hvis jeg legger 100 kronestykker på et bord og en unge stjeler 5 av myntene så vil jeg ikke klare å se det med mindre jeg setter meg ned og finteller.

 

Etter man har trent i 5-10 år, så forstår man at proteinshakes og andre kosttilskudd er bare tull som gir ingen avkastning. 

Så godt og enkelt kan det faktisk oppsummeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, LarsErik skrev:

Joa. Selvfølgelig er jeg aktiv her, sånn 1 gang i mnd. Er bare de to siste dagene jeg har skrevet endel innlegg, for å sette disse, litt skyhøya mannfolka på plass.

Men nok om dette, nå.

Det tar som regel maks et par minutter før du responderer på innlegg. Den som er her inne 24/7 er deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LarsErik skrev:

Du må ha tatt noe sterkt.

Spurte isted en fyr, en fyr som har vanvittig peiling på dette med kropp. Vanvittig fysikk. Uansett, han nevnte at proteiner uten tvil er det desidert viktigste middelet som skal til for å bygge muskler, selvfølgelig i samsvar med karbs og fett. Men får du ikke i deg noe proteiner, kan du glemme muskler med det første. Han tar 300 gram proteiner daglig.

Det er en annen ting som jeg har erfart. Kroppsbyggere juger. Sånn er det bare. 

De kan si "Jeg fikk resultater av dette proteinpulveret", når de egentlig får resultater av doping. Dette ser du i omtrent alle fitnessmagasin der man reklamerer for kosttilskudd. Vennene dine vil også gjøre det samme. 

Du skriver "Vanvittig fysikk", og han sier "Proteiner er uten tvil det desidert viktigste middelet som skal til for å bygge muskler".
NEI, DET ER FEIL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En siste ting, 

Hvis du har mange kroppsbyggervenner og har bra fysikk og gir deg tips. Hvorfor spør du ikke de om tips istedet for å trolle folk på fitnessforum?

Det holder at 1 forteller deg fasiten (gitt at det er fasiten). Hvis 10 stykk gir deg fasiten blir ikke dette en bedre fasit. 2+2=4. Det holder at en forteller deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Superspurv skrev:

Det er en annen ting som jeg har erfart. Kroppsbyggere juger. Sånn er det bare. 

De kan si "Jeg fikk resultater av dette proteinpulveret", når de egentlig får resultater av doping. Dette ser du i omtrent alle fitnessmagasin der man reklamerer for kosttilskudd. Vennene dine vil også gjøre det samme. 

Du skriver "Vanvittig fysikk", og han sier "Proteiner er uten tvil det desidert viktigste middelet som skal til for å bygge muskler".
NEI, DET ER FEIL. 

Det er jo på ingen måte feil.Han er selvfølgelig også proppa full av piller, men uten proteiner hadde han aldri i verden vært like svær. Er ikke uten grunn at han ligger på 300 gram nå, må dog sies at det er bulkeperioden nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superspurv skrev:

En siste ting, 

Hvis du har mange kroppsbyggervenner og har bra fysikk og gir deg tips. Hvorfor spør du ikke de om tips istedet for å trolle folk på fitnessforum?

Det holder at 1 forteller deg fasiten (gitt at det er fasiten). Hvis 10 stykk gir deg fasiten blir ikke dette en bedre fasit. 2+2=4. Det holder at en forteller deg det.

Det mest sannsynlige og nærliggende å anta er selvsagt at dette er bullshit,  og at det nærmeste han er å ha masse "Kroppsbyggervenner" er å være på halveis hils med det lokale gymmets kokosboler som knasker dianabol (Han refererer stadig vekk til piller)  ikledd siste kolleksjon av gorillawear.  (Denne stereotypien er alfamale kun en mnd eller to fordi han har null peiling på hva han holder på med) 

Men vi som vet hvem Jason Genova er klarer ikke unngå å trekke paraleller mellom kimtony/LarsErik og Jason. 

Jason er helt hjelpeløs,  han er omgitt av masse folk med peiling,  proffe byggere og andre dyktige folk. De ofrer tid og penger på å hjelpe Jason og de ønsker bare å se han lykkes med å oppnå en bra fysikk. Jason ser verre og verre ut for hvert år som går. Han klarer ikke ta til seg rådene han får med teskje,  han sniker seg unna dietten for å spise McDonald's hele tiden.  Og han juger masse. Se på YouTube de som ikke kjenner til Jason. 

Kan det være at kimtony, /LarsErik er omgitt av kroppsbyggere?  At han er en slags norsk Genova,? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, NoBro skrev:

Det mest sannsynlige og nærliggende å anta er selvsagt at dette er bullshit,  og at det nærmeste han er å ha masse "Kroppsbyggervenner" er å være på halveis hils med det lokale gymmets kokosboler som knasker dianabol (Han refererer stadig vekk til piller)  ikledd siste kolleksjon av gorillawear.  (Denne stereotypien er alfamale kun en mnd eller to fordi han har null peiling på hva han holder på med) 

Men vi som vet hvem Jason Genova er klarer ikke unngå å trekke paraleller mellom kimtony/LarsErik og Jason. 

Jason er helt hjelpeløs,  han er omgitt av masse folk med peiling,  proffe byggere og andre dyktige folk. De ofrer tid og penger på å hjelpe Jason og de ønsker bare å se han lykkes med å oppnå en bra fysikk. Jason ser verre og verre ut for hvert år som går. Han klarer ikke ta til seg rådene han får med teskje,  han sniker seg unna dietten for å spise McDonald's hele tiden.  Og han juger masse. Se på YouTube de som ikke kjenner til Jason. 

Kan det være at kimtony, /LarsErik er omgitt av kroppsbyggere?  At han er en slags norsk Genova,? 

Først og fremst, så kan jeg starte med å si at skrivemåten din minner om en avdanka narkoman. Hvorfor har du mellomrom mellom et ord og et spørsmålstegn? Og hva er greia med å ha 3 "space" mellomrom mellom to ord? Ser bare fryktelig teit ut. Det er det første.

Det andre er at det du refererer til der er så mye reinspikka piss at jeg får hemoroider. Legg merke til at du bruker ordet "kroppsbyggervenner" - hvem har sagt noe om flere? Det er bare en kar jeg kjenner, som er fort blant Norges aller største, som driver med synthol og disse greiene. 

Nå aner jeg ikke hvem denne Genova er, men et kjapt googlesøk viser at han ser ut som en dassrull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, LarsErik skrev:

Først og fremst, så kan jeg starte med å si at skrivemåten din minner om en avdanka narkoman. Hvorfor har du mellomrom mellom et ord og et spørsmålstegn? Og hva er greia med å ha 3 "space" mellomrom mellom to ord? Ser bare fryktelig teit ut. Det er det første.

Det andre er at det du refererer til der er så mye reinspikka piss at jeg får hemoroider. Legg merke til at du bruker ordet "kroppsbyggervenner" - hvem har sagt noe om flere? Det er bare en kar jeg kjenner, som er fort blant Norges aller største, som driver med synthol og disse greiene. 

Nå aner jeg ikke hvem denne Genova er, men et kjapt googlesøk viser at han ser ut som en dassrull.

Selv om jeg bare "Kjenner"  deg via nettet (Noe som forsåvidt gjelder Genova også,  men han har en umasse videoer på YouTube og er stor underholdning) så er det veldig veldig mye ved deg som minner om han.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, NoBro skrev:

Selv om jeg bare "Kjenner"  deg via nettet (Noe som forsåvidt gjelder Genova også,  men han har en umasse videoer på YouTube og er stor underholdning) så er det veldig veldig mye ved deg som minner om han.  

lol

Du baserer altså en bastant påstand på at jeg ligner på en YouTube retard, basert på mine innlegg på dette forumet, selvom du ikke aner hvem og hvordan jeg er/ser ut.

God jul til deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, LarsErik skrev:

lol

Du baserer altså en bastant påstand på at jeg ligner på en YouTube retard, basert på mine innlegg på dette forumet, selvom du ikke aner hvem og hvordan jeg er/ser ut.

God jul til deg og dine.

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, LarsErik skrev:

Vil du bare fortsette å kvelurere, Sherlock?

Jeg kommer med mine observasjoner, du kommer med dine. 

Det er noe slemt ovenfor Genova å sette ham i bås med deg dog. Da han mye mer om trening enn det du kan (Null) og fremstår som en langt mer spiselig person. Du fremstår som en storkjefta pissunge fra a til å. 

Å oppføre seg slik du gjør og å føre en slik mentalitet som det du gjør er noe som før eller siden vil komme tilbake og bite deg i ræva. Nå snakker jeg ikke om trening men om livet generelt. Du oppfører deg som en drittsekk kun for å oppføre deg som en drittsekk, og finner åpenbart stor egenunderholdning i å sløse vekk andres tid, terge dem opp, og messe rundt. 

Det kan komme en tid hvor noen du har oppført deg som en like stor idiot mot som du gjør her inne er i en posisjon hvor du er avhengig av dem, det kan være hva som helst: Jobbintervju, en purk som stopper deg fordi du kjørte for fort, en nabo, rykter i bygda, rykter mellom forskjellige potensielle arbeidsgivere, hva som helst hvor som helst, store ting og små ting. Karma er ingen myte lille venn, en sånn mentalitet som du har ovenfor andre mennesker vil på sikt kun bringe deg ned, selv om du i årevis kan sitte på gutterommet og le høyt over hvor plagsom du selv klarer å være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NoBro skrev:

Jeg kommer med mine observasjoner, du kommer med dine. 

Det er noe slemt ovenfor Genova å sette ham i bås med deg dog. Da han mye mer om trening enn det du kan (Null) og fremstår som en langt mer spiselig person. Du fremstår som en storkjefta pissunge fra a til å. 

Å oppføre seg slik du gjør og å føre en slik mentalitet som det du gjør er noe som før eller siden vil komme tilbake og bite deg i ræva. Nå snakker jeg ikke om trening men om livet generelt. Du oppfører deg som en drittsekk kun for å oppføre deg som en drittsekk, og finner åpenbart stor egenunderholdning i å sløse vekk andres tid, terge dem opp, og messe rundt. 

Det kan komme en tid hvor noen du har oppført deg som en like stor idiot mot som du gjør her inne er i en posisjon hvor du er avhengig av dem, det kan være hva som helst: Jobbintervju, en purk som stopper deg fordi du kjørte for fort, en nabo, rykter i bygda, rykter mellom forskjellige potensielle arbeidsgivere, hva som helst hvor som helst, store ting og små ting. Karma er ingen myte lille venn, en sånn mentalitet som du har ovenfor andre mennesker vil på sikt kun bringe deg ned, selv om du i årevis kan sitte på gutterommet og le høyt over hvor plagsom du selv klarer å være. 

Hahaha. Hahaha. Hahaha. Og hahaha.

For å starte, så må jeg si at jeg merker at jeg er litt stolt over at du tok til deg rådet mitt med skrivemåten, altså ikke sånn 100 mellomrom mellom to ord. Da har du lært noe nytt idag også, gitt.

Også. Det du skriver der om at jeg oppfører meg som ditten og datten, kan du skylde deg selv for. Du husker vel den tråden du trolla fra side 1 og frem til side 20? At jeg oppfører meg som en drittunge er også meget feil. Er normalt sett en meget rolig kar, men når begeret renner over så renner det over, som jeg tror gjelder de fleste som har aner fra Balkan. Ingenting hadde gledet meg mer enn å få møtt deg face to face, ingenting. Men jeg har dessverre møtt altfor mange av disse nettrolla, som er så store i kjeften som du er nå, med å kalle meg både drittunge/pissunge, at jeg ikke orker å bruke tiden på det. Men om du har lyst, så møtes vi mer enn gjerne, om du bor i Oslo. 

Alt har sin pris, kompis. Hadde du ikke drevet å trolla som faen i den tråden jeg lagde hadde jeg aldri trolla med deg igjen. Skjønner? Så dette har ingenting å gjøre med meg, svarer bare med samme mynt. Og pliss ikke kom her å si at du har besvart de spørsmålene som jeg har stilt sånn 100 ganger. Dette er barnehage-mentalitet.

Og i mellomtiden, så tar jeg å koker opp noe poppcorn og venter spent på NoBro sitt neste svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...