Gå til innhold

Hvordan få inn ekstra kalorier


Jasander

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste uken begynt å spist 4 egg til frokost m/ 1 avokado g 2 ss peanøttsmør, 300 g kyllingfilet m/brokkoli og ris til lunsj, 400 g kjøttdeig m/ost og søtpotet som et ''mellommåltid'', og varier middag men prøver å spise laks med avokado, brokkoli og ris til middag.

Jeg er ofte sulten mellom måltidene og ofte på kvelden. Har dere noen matvarer med mye kalorier som jeg kan spise mellom måltidene og noen generelle tips til hvordan man kan få i seg ekstra kalorier?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brødskiver med makrell i tomat, kaviar, ost, peanøttsmør+syltetøy osv.
Frokostblanding med honning og tørket frukt.
Nøtteblandinger.
Sjokolademelk.
Sjokolade generelt, forholdsvis mørk om du vil ha noe bra næringsstoffer med kaloriene
Pasta og hvit ris
Pesto
Kokkosmelk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drypp over en ekstra skje med olivenolje over måltidene dine, så får du fort inn 3-400 usynlige kcal ekstra. Varierer mtp. hvor mange måltider du har naturligvis, og olivenolje passer ikke akkurat til alt heller.. haha.

Ellers, alt det de andre har nevnt. Peanøttsmør var og er fortsatt min favoritt når jeg skal opp i vekt! :D
Samtidig kan det være et smart triks å bytte ut lettvarianter med fullfetsvarianter når det gjelder meieriprodukter, da blir alt plutselig litt lettere.

Lykke til med alt! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...