Gå til innhold

Mulig å drite ut gårsdagens binge?


nekin96

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg en skikkelig sur dag, og når jeg har det kjipt eller har hatt en kjip dag får jeg nesten alltid lyst til å bare spise alt mulig slags usunt.. Så turen gikk såklart innom Rema for å kjøpe en svær ladning yoghurtnøtter, en pose tortillachips og en halvliter brus. Spiste halvparten av nøttene i går, resten når jeg stod opp i dag. Brusen drakk jeg ikke opp, litt under halvparten bare. Men spørsmålet er: Er det mulig å drite ut noe fra kvelden før? Jeg startet jo dagen med masse yoghurtnøtter, men etter det har jeg bare øst på med kaffe og te. Da føler jeg ofte at ting renner litt igjennom. Har vært på do flere ganger i dag allerede.. Jeg er ikke på diett i den forstand, men prøver å holde meg unna sånn drittmat. Vil ned i vekt, og i dag føler jeg meg skikkelig uggen og oppblåst.. 

Noen som vet om det er mulig å tømme seg for en del av gårsdagens kalorier på denne måten?

Edit: Trenger ikke kommentarer om at jeg har en usunn holdning osv.. Jeg vet at det inntaket ikke ødelegger all verden, men akkurat idag vil jeg bare ha det ut igjen. Angrer sånn. Huff.. at jeg aldri lærer :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...