Gå til innhold

Selger 100% whey PF sjokolade


crntbg

Anbefalte innlegg

Selger 3kg bøtta mi på 100% whey som er fra proteinfabrikken. Regner med det er rundt 2kg igjen. Selges fordi jeg har bytta til myoprotein og derfor aldri i verden kommer til å klare å bruke opp denne. Smak er sjokolade.

Holder til i Tønsberg, og sender helst ikke (denne blir nok drøy i frakt og mistenker jeg). Den går ut på dato 2.6-2017

Vet ikke helt hva jeg vil ha for den, men selges billig!

Skjermbilde 2016-01-31 kl. 16.24.45.png

Skjermbilde 2016-02-11 kl. 15.53.25.png

Skjermbilde 2016-02-11 kl. 15.53.33.png

Skjermbilde 2016-02-11 kl. 15.53.38.png

Skjermbilde 2016-02-11 kl. 15.55.25.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er redd for at de bare tuller med deg frøken :ph34r: Tror det er nok med bilder nå for de som evnt. er interessert.

Vanskelig å selge "brukt" proteinpulver over internett. Tror nok de aller fleste heller går for den sikre løsningen og kjøper uåpnet selv fra butikk/internett. Får jo tak i proteinpulver overalt i dag og er ikke akkurat svindyrt.

Dersom du absolutt MÅ selge er nok sjansen størst hos bekjente eller venners venner. Er sikkert flere BicepsCurlBros i klassen/på skolen din som bruker proteinpulver. Ellers så er det jo lang holdbarhet på pulveret. Du kan jo spare på den og bruke den når du har brukt opp pulveret du bruker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, HaKo skrev:

Er redd for at de bare tuller med deg frøken :ph34r: Tror det er nok med bilder nå for de som evnt. er interessert.

Vanskelig å selge "brukt" proteinpulver over internett. Tror nok de aller fleste heller går for den sikre løsningen og kjøper uåpnet selv fra butikk/internett. Får jo tak i proteinpulver overalt i dag og er ikke akkurat svindyrt.

Dersom du absolutt MÅ selge er nok sjansen størst hos bekjente eller venners venner. Er sikkert flere BicepsCurlBros i klassen/på skolen din som bruker proteinpulver. Ellers så er det jo lang holdbarhet på pulveret. Du kan jo spare på den og bruke den når du har brukt opp pulveret du bruker nå.

Haha jeg aner ikke om folk tuller eller ikke, tenkte bare jøss å folk skal ha bilder da 

jaja så klart, men er da verdt å prøve. Kompisen fikk det til så tenkte jeg og kunne selge, for jeg bruker det jo ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...