Gå til innhold

Tips for å få mer markerte muskler?


Domina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Dersom BMI er lav og du er undervektig, vil kanskje det beste være å fokusere på å legge på deg litt muskler. Da blir i mine øyne resultatet bedre enn om du som undervektig skal enda mer ned i vekt (fettvekt). Om målet er å legge på deg muskler, bør du kanskje ikke trene kondisjon så mye som fire ganger i uken, men heller fokusere mer på skikkelig styrketreninger. (Om du ikke mente at du trener kondisjon og styrke til sammen fire ganger i uken..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før trente jeg kondisjon 5-7 ganger i uken. I dag trener jeg kondisjon 0-1 gang i uken. Før trente jeg styrke 1 gang i uken. I dag trener jeg styrke 4 ganger i uken. Musklene er større og mer markert nå enn de var for et år siden. Jeg ser rett og slett bedre ut selv om jeg har gått opp 10 kg.

Jeg ville anbefalt deg og trappet ned til 1-2 kondisjonsøkter i uken og 2-3 styrkeøkter, og lagt meg i et lett kalorioverskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før trente jeg kondisjon 5-7 ganger i uken. I dag trener jeg kondisjon 0-1 gang i uken. Før trente jeg styrke 1 gang i uken. I dag trener jeg styrke 4 ganger i uken. Musklene er større og mer markert nå enn de var for et år siden. Jeg ser rett og slett bedre ut selv om jeg har gått opp 10 kg.

Jeg ville anbefalt deg og trappet ned til 1-2 kondisjonsøkter i uken og 2-3 styrkeøkter, og lagt meg i et lett kalorioverskudd.

Har du ingen bilder ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte også slik før. Trente masse kondisjon, omtrent ingen styrke og spise lite. Var spinkel og hadde omtrent ingen muskler.

Så la jeg om; ingen kondisjon (det merkes på jobb for å si det sånn *andpusten*), skikkelig styrketrening og MAT. Resultat: +10 kg, mye mer energi både hjemme og på jobb, sterkere, en kropp jeg er mer fornøyd med og etterhvert markerte muskler. Selv om jeg har lagt på meg 10 kg, så er jeg mye mer fornøyd med kroppen min nå. Har omtrent like mye fett på magen nå, som når jeg var på mitt letteste. Men den er mer markert fordi jeg har fått mer muskler.

Jeg har fremdeles en lang vei å gå, men jeg har funnet ut at den jeg er på nå er den rette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...