Domina Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Noen som har erfaring eller tips de vil dele med meg for å få mer markerte muskler/ lavere fettprosent? Spesielt mage. Treningsprogram og kosthold? Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kaloriunderskudd og kontinuitet - det er ikke ett spesielt treningsprogram eller kosthold som er "riktig", foruten det du klarer å følge over lengre tid Hvor fettet slipper først og mest bestemmer kroppen din helt selv, dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kaloriunderskudd og kontinuitet - det er ikke ett spesielt treningsprogram eller kosthold som er "riktig", foruten det du klarer å følge over lengre tid Hvor fettet slipper først og mest bestemmer kroppen din helt selv, dessverre +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Da må jeg nok bare fortsette som før og være tålmodig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Da må jeg nok bare fortsette som før og være tålmodig Hvordan går du frem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Trener styrke og kondisjon 4 ganger i uken, prøver å ha et balansert kosthold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Vil ikke spise for lite ettersom min BMI er under det den bør være fra før. Så er redd for å bli bare bein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Dersom BMI er lav og du er undervektig, vil kanskje det beste være å fokusere på å legge på deg litt muskler. Da blir i mine øyne resultatet bedre enn om du som undervektig skal enda mer ned i vekt (fettvekt). Om målet er å legge på deg muskler, bør du kanskje ikke trene kondisjon så mye som fire ganger i uken, men heller fokusere mer på skikkelig styrketreninger. (Om du ikke mente at du trener kondisjon og styrke til sammen fire ganger i uken..?) Natalie og Domina 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Hørtes veldig fornuftig ut. Trener kondisjon 4 gangen i uken. Hva foreslår du at jeg trapper ned til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Før trente jeg kondisjon 5-7 ganger i uken. I dag trener jeg kondisjon 0-1 gang i uken. Før trente jeg styrke 1 gang i uken. I dag trener jeg styrke 4 ganger i uken. Musklene er større og mer markert nå enn de var for et år siden. Jeg ser rett og slett bedre ut selv om jeg har gått opp 10 kg. Jeg ville anbefalt deg og trappet ned til 1-2 kondisjonsøkter i uken og 2-3 styrkeøkter, og lagt meg i et lett kalorioverskudd. Sungrazer, Camillam og Domina 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Takk for svar Jeg skal følge tipset ditt å se hvordan det går! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Før trente jeg kondisjon 5-7 ganger i uken. I dag trener jeg kondisjon 0-1 gang i uken. Før trente jeg styrke 1 gang i uken. I dag trener jeg styrke 4 ganger i uken. Musklene er større og mer markert nå enn de var for et år siden. Jeg ser rett og slett bedre ut selv om jeg har gått opp 10 kg. Jeg ville anbefalt deg og trappet ned til 1-2 kondisjonsøkter i uken og 2-3 styrkeøkter, og lagt meg i et lett kalorioverskudd. Har du ingen bilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ser forkortelsen BMI går igjen mange tråder, det er totalt bullshitt og fraråder dere å bruke denne som pekepinne (da den ikke tar forholdet mellom fett og muskle) Når det gjelder fett så er det fettklype som gjelder. Jane 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Joa, klart det. Men dro det frem ettersom jeg vet jeg er undervektig og vil få markerte muskler. Vil ikke at bare ribbeina skal stikke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marit Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg tenkte også slik før. Trente masse kondisjon, omtrent ingen styrke og spise lite. Var spinkel og hadde omtrent ingen muskler. Så la jeg om; ingen kondisjon (det merkes på jobb for å si det sånn *andpusten*), skikkelig styrketrening og MAT. Resultat: +10 kg, mye mer energi både hjemme og på jobb, sterkere, en kropp jeg er mer fornøyd med og etterhvert markerte muskler. Selv om jeg har lagt på meg 10 kg, så er jeg mye mer fornøyd med kroppen min nå. Har omtrent like mye fett på magen nå, som når jeg var på mitt letteste. Men den er mer markert fordi jeg har fått mer muskler. Jeg har fremdeles en lang vei å gå, men jeg har funnet ut at den jeg er på nå er den rette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Domina Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Må vel bare begynne å spise mer og trene mer styrke så kanskje jeg oppnår den kroppen jeg vil ha Har bare trent skikkelig i 2 måneder nå, men merker at musklene vises litt bedre men det gjør også ribbeina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.