Gå til innhold

En oppdatering fra meg, da folk "maser" :P


Tuborgs

Anbefalte innlegg

Logget på igjenn her i dag for og sjekke visse ting ang styrketrening, såg da at inbox hadde 26 nye meldinger, mange lurer på hvordan det går med meg, noe som varmer hjerte mitt ganske så mye :love:Ufattelig gøy at folk bryr seg.

Da jeg begynte var jeg 128.6 kilo, som er min første måling med dato( 06/06/2015 ). har vært større men det har jeg ikke "dokumentert" per i dag veier jeg 114.2. Så man kan vel godt si at det går nedover! Jeg trener stort sett hver dag, gjerne til "bristepunktet" der jeg ikke klarer og pushe mere guts ut av kroppen. Jeg har gått i fra og løfte 8kg løsvekter til 20kg i dumbbel press/flyes. Dette er desidert den øvelsen jeg liker best. Har et stort ønske om og klare 1 pullup, veien dit er lang men klarer ca 1/2 nå, så frammover går det.

Jeg har gått ifra og klare 100 cal på 20 min på elipsemaskin til 8min22sec. Her prøver jeg og bryte rekorden min hver dag. Målet er og klare 100 cal på 1 sang fra eminem. ( Till i collapse ) passende sang til formålet. Dette er det jeg bruker som oppvarming for og få varmen i meg.

Selv ser jeg ikke så veldig mye forrandring på kroppen. Merker det på klær at de sitter mye mer løst, må bruke belte på de fleste av det jeg har av klær nå. Magen har skrumpet inn, har hatt volsom vekst av muskatur i overkropp, Ribbebein har begynt og komme tilbake, kjevebein popper litt mer ut, ikke minst gidder jeg så ufattelig mye mer en før, det er jo det aller beste.

Videre mål: Under 100kg til jul. Ja, om jeg får det til eller ei vet jeg ikke, men prøve skal jeg!

Håper dette var bra nok for de som lurde på hvordan det gikk, vist ikke så er jo det bare og sende meg en melding til, så skal jeg prøve og svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra,

Vet hvor vanskelig det kan være, hadde noe av samme prosjektet i fjor sommer. For meg var styrketrening og få kalorier nøkkelen. Droppet nesten all cardio etter seks uker til fordel for fem dager styrke i uka.

Hva slags trening gjør du, og hvordan er kostholdet?

Lykke til videre :)

Pullups kommer etter hvert. Lite tips: Start med pullups i maskin, hver andre dag, bruk mindre assist hver gang, plutselig funker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra,

Vet hvor vanskelig det kan være, hadde noe av samme prosjektet i fjor sommer. For meg var styrketrening og få kalorier nøkkelen. Droppet nesten all cardio etter seks uker til fordel for fem dager styrke i uka.

Hva slags trening gjør du, og hvordan er kostholdet?

Lykke til videre :)

Pullups kommer etter hvert. Lite tips: Start med pullups i maskin, hver andre dag, bruk mindre assist hver gang, plutselig funker det :)

Det varierer litt fra dag til dag, har nå vært på fjelltur alene i 2 dager så ryggen, hofter, bein, rumpe osv er helt kjørt etter den tunge sekken, så nå blir det nok mye styrke. Går mer og mer vekk fra maskiner og over på frivekter da jeg føler man får mye mer kontroll i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...