Gå til innhold

Tuborgs

Medlemmer
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tuborgs

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Arbeid søker jeg aktivt etter, hadde desverre en ganske alvorlig skulderskade som gjorde at jeg ikke kunne jobbe, så har nesten gått hjemme i 2år. Men den tid er forbi! så nå venter jeg bare på og få komme i arbeid igjenn. Hvor mye trenger man og hvile? jeg føler meg ikke sliten dagen der på, litt stiv og støl i muskler men ellers tipptopp. Er det nok med 1 dag i uka? 2 ?
  2. Burde nok gå til innkjøp av pulsklokke når det er mulig. Tror jeg jogger helt ok, tar ikke spessielt lange steg, prøver og holde meg rolig og finne en fin pust, men er vel kansje noe i det du sier med teknikk
  3. Ja er det egentlig det? jeg jobber ikke, går ikke på skole. Så jeg gjør jo ikke på noen ting i løpet av en dag. Tror jeg kommer til og klikke om jeg ikke får komme meg ut / på trening og gjort noe i løpet av en dag
  4. Under jogging ligger jeg gjerne 180-200 i puls. hvilepulsen min ligger i gjennomsnitt på 94. Uka mi ser slik ut sann ca: Hver morgen om være ikke er forferdelig: Opp og stå, spise frukost gå 40min tur i en variert naturløype. Mandag: Styrke i overkropp Tirsdag: " leg day " Onsdag fjelltur om mulig, om ikke så styrke i overkropp + balansetrening Torsdag Gå/sykkel/mage/rygg Fredag fjelltur om mulig, om ikke, " leg day " lørdag styrke i overkropp Søndag Fjelltur om mulig, om ikke, gå/sykkel + en mix av hva jeg føler for. Dette er ikke fast, jeg bytter på dager hit og dit slik det skulle
  5. Hvor høy puls burde man ha sann ca? er der noen fasitvar på maxpuls / minpuls under jogging? jeg har ganske høy kvilepuls, og ellers ekstremt høy puls når jeg trener i det store og hele.
  6. For 4-5 måneder siden begynte jeg og trene, og med mye slit har jeg gått ned ufattelig mye i vekt. Jeg trener stort sett hver dag og er på fjellet 1-3 ganger i uka, kommer mye ann på været. "Gå" kondisjonen min er helt ok, men når jeg jogger, om det er på 3dmølle eller ute i naturen så er det max 1 minutt, jeg blir totalt utslitt, vondt i lunger, mage, hals osv. Dette gjør det såklart ikke noe gøy når det rett og slett gjør vondt. Jeg jogger da uansett stort sett hver dag, går mye i intervalltrening der jeg jogger i 1 minutt eller mer om jeg får til det, så 1-2 minutter med pause/rolig gåing
  7. Det varierer litt fra dag til dag, har nå vært på fjelltur alene i 2 dager så ryggen, hofter, bein, rumpe osv er helt kjørt etter den tunge sekken, så nå blir det nok mye styrke. Går mer og mer vekk fra maskiner og over på frivekter da jeg føler man får mye mer kontroll i kroppen.
  8. Logget på igjenn her i dag for og sjekke visse ting ang styrketrening, såg da at inbox hadde 26 nye meldinger, mange lurer på hvordan det går med meg, noe som varmer hjerte mitt ganske så mye :love:Ufattelig gøy at folk bryr seg. Da jeg begynte var jeg 128.6 kilo, som er min første måling med dato( 06/06/2015 ). har vært større men det har jeg ikke "dokumentert" per i dag veier jeg 114.2. Så man kan vel godt si at det går nedover! Jeg trener stort sett hver dag, gjerne til "bristepunktet" der jeg ikke klarer og pushe mere guts ut av kroppen. Jeg har gått i fra og løfte 8kg løsvekter til 20
  9. Såpass ja? Er jo alkohol som er verst for min del her da. Er ufattelig glad i single malt whisky, og noen øl skader jo heller ikke. Får vel begynne og kutte der også
  10. Føler ikke jeg har noe spess problem med "rytme" jeg spiser kun junk om jeg er på fylla. Kan jo godt være at jeg ikke burde drikke hver helg da, det er jo kansje noe jeg kunne sluttet med Sukker har jeg ikke vært borti siden jeg begynte.
  11. gikk opp for første gang siden jeg started på mitt sunnere liv. jeg gikk opp 0.7 Kg ved forige måling. Det har ikke demotivert meg på noen måte, regner med at det er fordi jeg A) kjørte i 13 timer, for så og dra på fest, spise junk og veie meg dagen der på. eller at jeg har fått mer muskelmasse en det jeg har gått ned i Kg. Er bare og kjøre på!
  12. 6/06/2015 veide jeg 126.7 kilo. 06/15/2015 veier jeg 123.3 kilo. Jeg vet at man ofte går ned ganske kjapt når man begynner og trene å spise sundt. Det er ikke det at jeg klager akuratt på at jeg har gått ned mye i vekt, men jeg lurer på om jeg går for fort ned i forhold til hva jeg burde. Jeg tror jeg veide rundt 128 før jeg tok min første vekt den 6. Jeg spiser godt med sunn mat, tror jeg ligger på rundt 1500cal om dagen. en plass mellom 1300-1700 er det isåfall. det kommer litt ann på hvor flink jeg er med prosjoner.
  13. Takker for alle svar Jeg får bare søke meg rundt og bli inspirert og lage meg mat som både er sunn og god. Jeg er spent og gleder meg til neste mandag når jeg skal veie meg selv igjen, om jeg har gått ned 200 gramm eller 1 kilo, eller gått opp? Hvem vet, jeg og vekta har aldri vært gode venner, håper det forrandrer seg
  14. er 1500Cal per dag lite når man veier så mye som meg og vil gå ned i vekt? Jeg trener ikke noe spessielt enda da jeg har en skulderskade som gjør ting veldig demotiverende da dette tok meg ut av arbeid bla. Derfor jeg tenkte at 1500 cal burde være nok til å gå ned i vekt men sammtidig gjør at jeg har nok energi til og sykle og gå tur hver dag, samt andre hverdagslige aktiviteter. Er fullkornstortilla så mye bedre en hvete egentlig? tenkte og droppe hele pakka ang lefser og se om jeg fant noe som var bedre.
  15. Takker for svar. Jeg teller ikke kalorier på gram da jeg ikke har noe og veie ting med, men vet at jeg har isåfall gått i fra 3.5-4500 kalorier per dag til rundt 1500 som jeg prøver og holde meg rundt. Så flott at jeg kan ete skinke, det liker jeg godt. Spiser bare knekkebrød da jeg liker det like godt som skiver Jeg lager heldigvis det aller, aller meste fra bunnen av alt da jeg liker og lage mat Jeg elsker jo fisk så det er jo veldig lucky for min del med tanke på hvor bra det er for kroppen i forhold til andre middagsretter, håper på og komme meg på fjellet og fiske noe krede som j
×
×
  • Opprett ny...