boost Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Hvordan foretrekker dere gutter at jenter ser ut nedentil? Busk/ naturlig, glattbarbert eller en liten landingsstripe? Siter
Ojive Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Hvordan foretrekker dere gutter at jenter ser ut nedentil? Busk/ naturlig, glattbarbert eller en liten landingsstripe? Lag en poll. barbert/trimmet er innafor her iaff. Siter
FatFighter Malm Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Selv om jeg ikke er gutt/mann, svarer jeg likevel. Jeg foretrekker glattbarbert. Hår i munnen er noe av det verste jeg vet. Ojive og Net88888 2 Siter
Samsons Skrevet 21. mai 2015 Skrevet 21. mai 2015 Selv om jeg ikke er gutt/mann, svarer jeg likevel. Jeg foretrekker glattbarbert. Hår i munnen er noe av det verste jeg vet. Aurelius og FatFighter Malm 2 Siter
henri85 Skrevet 12. juni 2015 Skrevet 12. juni 2015 Hår i maten er ikke noe godt , helt glatt minnes om en liten jente unge så for meg en liten landingsstripe ja takk TEW 1 Siter
SamGold Skrevet 13. juni 2015 Skrevet 13. juni 2015 Kan gjerne ha litt hår på rett plass, men i all enkelhet foretrekker jeg glattbarbert. Skulle til å fortelle en historie om forrige ukes eskapader, men bestemte meg for å ikke gjøre det. Siter
anorakk Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Bli voksne. Et kjønn skal ha hår. Det er hyggelig hvis det er klippet/velstelt slik at håret ikke står stritt i alle retninger, men ellers er det naturlig og bra at det er hårete. Ved å tjate og mase om alt dette forsterker dere bare stereotyper, kroppspress og skrudde kvinnesyn som er i ferd med å bli en del av et skrudd mannssyn også. Siter
02-snapper Skrevet 14. juni 2015 Skrevet 14. juni 2015 Bli voksne. Et kjønn skal ha hår. Det er hyggelig hvis det er klippet/velstelt slik at håret ikke står stritt i alle retninger, men ellers er det naturlig og bra at det er hårete. Ved å tjate og mase om alt dette forsterker dere bare stereotyper, kroppspress og skrudde kvinnesyn som er i ferd med å bli en del av et skrudd mannssyn også. Men hvis noen foretrekker å være glattbarbert uavhengig av hva partner og andre syntes - så har jo ikke det noe som helst med kroppspress å gjøre. Det er en smakssak, en personlig preferanse. Noen føler seg vel bedre slik. At en gjør det en selv liker best - hvordan henger det sammen med et "skrudd kvinnesyn"? Groenhaug, SamGold, HenrikWL og 1 annen 4 Siter
HenrikWL Skrevet 15. juni 2015 Skrevet 15. juni 2015 Jøss, jeg visste ikke at det å være voksen var knyttet til hvordan man så ut? Jaja, godt at vi kan ha litt strenge regler for utseende da, så slipper vi kanskje alt dette kroppspresset. FitFish 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.