Gå til innhold

Anti-reklame-tråden!


Min treningslykke

Anbefalte innlegg

Siden det er tights det snakkes om:

Casall ar2 - visstnok toppmodellen, men gikk opp i limingen andre gangen jeg brukte den. Flere venner som har opplevd det samme.

Reebok DT comp - Sitter dårlig, glir ned og har gått opp i sømmen etter lite bruk. Ikke gir den særlig kompresjon heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig gjennomsiktig, ja.. Men den er jo vendt direkte opp mot lyset. På treningssentre er det gjerne ikke så bra lys heldigvis, til at man kan se noe :) Har en tights fra Kari Traa som er ekstremt gjennomsiktig hvis jeg bøyer meg i vanlig dagslys, men har fått folk jeg har trent med til å sjekke om den er gjennomsiktig når jeg bøyer meg på treningssenteret, og da sier de nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsorobjekter kan jo faktisk ikke snakke negativt om produktene. Da er man en negativ endorser og kontrakten kan ryke.

Et større problem i mine øyne er bloggere og fitnessfolk på insta som får betalt for å promotere produkter uten å opplyse om produkplasseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slo sammen de to trådene om det samme.

Vi har en "Rapporter"-knapp for en grunn, så bruk gjerne den neste gang.

Forøvring er trådtittelen lite beskrivende for hva tråden inneholder, så jeg ser helst at den blir forbedret.

- Mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...