Gå til innhold

Anti-reklame-tråden!


Min treningslykke

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg sett masse reklame for bl.a Ompu-tightser du kan få kjøpt hos treningsshop.no. De SER utrolig bra ut, men ER de virkelig det? Jeg har sett flere som skryter noe voldsomt av disse og hvor gode de er på, men det er jo såklart de som er sponsa... Jeg har selv en camo-tights fra Ompu og den er ikke mye god... Eneste pluss er utseendet. Minus er bl.a veldig stram og smal linning sånn at magefettet tyter ut over... Den er gjennomsiktig, sklir ned, er tynn i stoffet og får fort riper... Det samme gjelder six-deuce-tightsen...den er av veldig dårlig kvalitet, men den sitter bra og SER kul ut da...

Hvor mye stoler du på sånn reklame egentlig? Andre som har anti-reklame å komme med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

For min del kommer det veldig an på hva slags produkt det er snakk om. Sko og yttertøy kjøper jeg gjerne (sett at jeg synes det er fint da selvsagt). Tights og topper er vel de to tingene jeg aldri kunne tenke meg å kjøpe. Litt fordi de ofte er ganske harry, men først og fremst fordi jentestørrelser på treningsklær er helt latterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter oppfordring lager jeg en ny tråd med dette temaet. Er det noen som har testa produkter som skrytes opp i skyene av de som er sponset, og blitt veldig skuffet? Bring it on!

Jeg kan igjen nevne OMPU-tightsen som jeg har sett masse skryt av på instagram bl.a av bloggere e.l som er sponset. Jeg har en av disse og den har en smal og stram linning slik at magefettet legger seg som en fin pølse over. Den er gjennomsiktig og sklir ned. Den får også lett riper av vektstenger e.l siden stoffet er veldig tynt.

En annen er six-deuce-tightsen som koster en formue. Den er flott å se på, men kvaliteten er elendig. En markløftøkt og min var blitt skikkelig stygg og ripete på låra...

Flere gode anti-reklamer der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skins kompresjonstights (modell A400). Gjennomsiktig som bare fy! Og det med en strl større enn jeg skulle ha. Om jeg holder hånda på innsiden (altså, etter å ha tatt den av meg!) og titter gjennom stoffet, så ser jeg alle fem fingrene, negler osv. Altså enormt gjennomsiktig, Skuffa. Kosta jo over tusenlappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skins kompresjonstights (modell A400). Gjennomsiktig som bare fy! Og det med en strl større enn jeg skulle ha. Om jeg holder hånda på innsiden (altså, etter å ha tatt den av meg!) og titter gjennom stoffet, så ser jeg alle fem fingrene, negler osv. Altså enormt gjennomsiktig, Skuffa. Kosta jo over tusenlappen.

What?? Har hørt SÅ mye bra om den!! Skuffende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Skins kompresjonstights (modell A400). Gjennomsiktig som bare fy! Og det med en strl større enn jeg skulle ha. Om jeg holder hånda på innsiden (altså, etter å ha tatt den av meg!) og titter gjennom stoffet, så ser jeg alle fem fingrene, negler osv. Altså enormt gjennomsiktig, Skuffa. Kosta jo over tusenlappen.

Seriøst? Jeg har brukt mine A400 nå siden Desember, og har filmet bakfra/hatt venner som har sett meg bøye, og mine er ikke gjennomsiktige i det heletatt.. Sitter så stramt at de er litt vanskelige å få på, til og med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg har brukt mine A400 nå siden Desember, og har filmet bakfra/hatt venner som har sett meg bøye, og mine er ikke gjennomsiktige i det heletatt.. Sitter så stramt at de er litt vanskelige å få på, til og med :)

Whaat?! Då må det være noe feil med mine. Skal seriøst filme og legge ut. Holder dem foran meg og ser jo vinduet gjennom tvers gjennom hele tightsen! Har den i M selv om jeg ifølge tabelle skulle ha hatt S. Gikk opp en strl fordi jeg hater gjennomsiktige tights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Kan jo være den er utvasket? Mange tightser blir gjennomsiktig hvis du er i riktig lys da. Lyset på treningssentre er ofte ikke så bra synes jeg, så er kanskje ikke så rart ingen ser at den er gjennomsiktig når man blir filmet på treningssenteret.

Har gått med den tre ganger. Den var gjennomsiktig da jeg tok den ut av eska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått med den tre ganger. Den var gjennomsiktig da jeg tok den ut av eska.

Ikke at jeg aktivt går rundt og kikker, men jeg syns at Skins er like gjennomsiktige som 2xu mfl. Tror det skal litt til å finne en komp-tights som er helt dekkende i bøy og mark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...