Gå til innhold

Hvordan begynner jeg? Knallmotivert, men forvirret!


Hotslash

Anbefalte innlegg

Hva er målet med gåturen? Du forbrenner mer under en joggetur på 2 km enn en gåtur på samme distanse, men det er ikke alltid nødvendig å forbrenne mest mulig kalorier.

Du kan velge om du vil tilpasse matinntaket etter hvor mye du ønsker å bevege deg, eller du kan tilpasse aktivitetsnivået etter matinntaket. Skjønner?

Det står at du bør trene nybegynnerprogrammet 2-4 ganger per uke. Hvis du vil gjøre andre ting utenom, så kjør på så lenge du har progresjon (økt styrke/lavere fettprosent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var loggboken ute! Håper dere som har hjulpet meg her i denne tråden vil følge meg videre i den, og gjerne hjelpe mere;) Hotslash's loggbok - enkelt og greit:)

Første innlegg med info om meg og ønskene mine er ute nå, skriver et til senere om hvordan det gikk på trening i dag og hva jeg har spist og sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...