Jump to content

Hotslash

Members
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

About Hotslash

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/09/1989

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Synes det hadde vert spennende å lærerikt om dere kunne dele en eller flere av dagsmenyene deres, der dere også skriver hvilken diett dere følger, målet deres, makroene og kalorinivået dere skal holde dere til. Gjerne alder, vekt og høyde også, slik at folk(jeg;)) kan sammenligne litt med de som er like og gjerne hente inspirasjon Jeg skulle gjerne delt den første, men til nå hadde det isåfall vert bare junk på men menyen;)
  2. Da var loggboken ute! Håper dere som har hjulpet meg her i denne tråden vil følge meg videre i den, og gjerne hjelpe mere;) Hotslash's loggbok - enkelt og greit:) Første innlegg med info om meg og ønskene mine er ute nå, skriver et til senere om hvordan det gikk på trening i dag og hva jeg har spist og sånn;)
  3. Men er det ikke lurt når jeg også skal ned i fettprosent? Leste at man med fordel kunne øke til 2-2,5 g om man skulle ned i "vekt" uten å ødelegge musklene i det der kostholdsinnlegget til nybegynnere:) Tenkte meg egentlig at det ikke kunne være intensivt med gåturer;) Da må jeg nok spørre mye mer fremover, ettersom jeg kommer til å trene (ønsker ihverfall) noe forskjellig. Fjelltur, bodyrock, styrke på gym, hjemmetrening. Men hadde jeg trent nybegynnerprogrammt 5 dager i uken, da hadde det passet inn? Jeg blir så utrolig forvirret! Kan jo isåfll trene intensive økter 4 dager i uken også da men det er aldri et alterativ..
  4. Reknet 2,2 gprotein per kilo pga jeg vil bygge muskler fort, men må nok en del ned i fettprosent også. Leste noe om at man kunne øke litt da:) Tenker å trene med herbalife 2 ganger i uken, gå 2 morgener og 3 kvelder på gym;) Sikter kanskje litt høyt nå men.. Jeg kan prøve på det å bytte til fett om jeg ser at det er er bedre på hviledager. Men i disse kalkulatorene vet du,der står det ofte mellom valgene 4 ganger i uken med middels trening, og 5 ganger med intensiv trening. Men hva om jeg hadde bare fått rolige turer? 5 ganger i uken for eksempel;) blir det også 5 ganger intensivt da?
  5. Har regnet ut alle disse makroene nå. Synes det virket som fryktelig mye karbo! Jeg skal visstnok ha134,2 g protein, 63,1 g fett og hele 274 g karbo! Dette om jeg trener middels 3-4 dager i uken. Virker dette greit? Mindre svar å få nå merker jeg.. Må dere komme dere hjem fra påskefjellet å hjelpe en stakkar
  6. Men hva gjør jeg nå? Når jeg melder meg inn på tirsdag, hva er det første jeg gjør? Oppvarming(?) og så bare kjører gjennom programmet? Burde jeg stille alt inn i min høyde og slikt før jeg starter, eller kan jeg gjøre et underveis? Hvor tungt bør jeg løfte første trening? Skal jeg sjekke om jeg klarer så mange repetisjoner det er oppgitt og så justere å gjøre de ennå en gang i programmet? Da blir jeg sikkert fortere sliten å kanskje ikke klarer alle settene eller repetisjonene jeg skal.. Hvilke ting bør jeg tenke mest på innen teknikk? Er det noe jeg kan gjøre feil nå, som kan ødelegge mye, før jeg eventuelt får klagd på smerter ellernoe til dere og dere får rettledet meg? Oppvarming og uttøying.. det er det jeg ser på som aller tyngst. Når oppvaringa er over, er jeg allerede sliten og lei. Så finnes det noen kjappe, gode og muligens kjekke varianter? Gru-gleder meg! Har spist så mye godter i påsken at jeg buler i alle ender, skal bli deilig å spise litt skikkelig mat også. Det har jeg egentlig aldri gjort, så jeg har ingen peiling på hvor mye bedre jeg eventuelt kan føle meg om jeg får nok næring, spiser mindre dritt og kommer bedre form. Har forresten gått bananas på shopping den siste måneden... Nå har jeg alt jeg føler jeg trenger, ingen unnskyldninger fremover! -4 tights av forskjellig merke/type -2 sports-bra -1 løpejakke -Trail joggesko -Lebert Equalizer -Vektstang (30 kg) -Wrist weights (1,5 kg) -Pb2 peanøttpulver -Quest bars -Ertechips -Proteinpannekakemix -AtkinsEndulge peanut butter cups -Vandrestav -Gymball -4 stevia sjokolade (begge sorter) -3 utstyrskarbinkroker (kun fordi de hadde så fine farger ) -kokosmel Jeg har ikke mottatt alt ennå, venter på posten hver dag! Haha! Når jeg skriver dette nå, ser jeg at jeg heller burde søke hjelp for shoppingavhengighet Ingenting å le av egentlig, skulle ha spart, det var egentlig ganske viktig nå..:S Jeg venter også på noen velkomstpakker fra diverse treningsblader... Uansett så har jeg det vel nå. Har en del proteinpulver-prøver i skapet, og en del sukrintyper, søtnngsstoffer, bakepro +++. Tenker å lage mye godt jeg finner hos kristine weber, skjønner dere:) Er jo en søtmoms, så om jeg kan lage meg sunne søtsaker, så blir det lettere å holde meg til bedre kosthold:D Kom gjerne med kommentarer om det jeg har kjøpt til mitt "hjemmegym". Hvilke øvelser dere liker å gjøre på de for eksempel:) ...føler at jeg maser og maser, men jeg må virkelig ha alt inn med teskje... -
  7. Nei, tok litt dårlige bilder:S skulle forte oss innom før vi kjørte til byen i dag bare.. Hører den store "benken" til nedtrekken, eller er det bare noe som står der?
  8. Det var synd, det ser litt gøy ut med benpress.. Synes utfall er så vanskelig. Vingler å setter føttene så "tilfeldig" liksom, med kun kroppsvekt. Kanskjevekter kan hjelpe med å holde meg stødigere;) Romaskin var der! Glemte å ta bilde av den.. temmelig sikker på at det var det i hvert fall;) Hvilken er nedtrekksmaskinen?
  9. Hei igjen! Da har jeg vert å tatt noen bilder i treningsrommet jeg har tilgjengelig. Så håper jeg noen kan svare på hva de heter og nevne hvilke øvelser de blir brukt til Forstår mange er flere i en.. og jeg er en dummy innen alt dette Så hadde det vert så bra om noen hadde kommet med tips til program for meg! Gjerne det nybegynnerprogrammet de har her(om det funker med disse apparatene), med justeringer eller ekstraer for bakdel;) Det er den jeg kom for først og fremst... Og hva gjør an med oppvarming? Hvor lenge bør man varme opp før styrketrening og hva?
  10. Haha! Hørtes bra ut;) jeg må nok bruke dere her inne til et slikt støttepanel. Her i bygda er det ingen som jobber på treningsstudio, og få som driver med skikkelig kroppsbygging som går der. Tror ikke det er mange menneskene som er medlem. Men det ser uansett ut som om det kan gå, jeg får jo svar på altjeg har lurt på til nå
  11. dette likte jeg! Det gjør det litt lettere for meg å slippe å forandre alt på en gang;) forresten så kjenner jeg at kroppen føles lettere å bevege allerede, med bare 2 uker med fitcamp 2 ganger i uken på 1 time + litt knebøy og donkeykicks her og der:D det er godt kjenner jeg..Føler meg ofte så knødd og tung i bevegelsene..
  12. Men enda et spørsmål da. Hva om jeg ikke bryr meg vekten i første omgang, bare spiser i samme spor, bare passer på at jegihvertall får det jeg trenger av disse macroene, vil det gjøre at musklene bygges senere enn når man holder seg til kaloriene og sunn mat? Med andre ord, kan jeg få musklene først, å så finne frem til de med rett kosthold etterpå?
×
×
  • Create New...