Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men, hvis man holder på tanken om hvor små musklene rundt midjen er/hvor dypt mange av de ligger, så man kan vel neppe forvente de mest ekstreme breddegainz av bare 2 måneder med markløft, særlig hos relativt utrente individer? Husk og at mengden målinger som er gjort et forferdelig få, så det er ikke nødvendigvis sånn at den økningen som er observert skyldes markløft overhodet, det kan fint hende det skyldes en av veldig mange andre faktorer, saltinntak, karbohydrater i kosten, stress, lite søvn, menssyklus, alt dette bidrar jo.

For alt vi vet kan det jo hende at det skyldes godt gammeldags kalorioverskudd og,vi vet rett og slett ikke.

Det var det jeg trodde:/ Men det fortsetter vel ikke? Det er ok om jeg gikk opp 2 cm, men fortsetter økningen dropper jeg øvelsen... Midjen er hellig for meg :p

Les alt som blir skrevet til deg. Hvis det å ha en smal midje er veldig viktig for deg, så bør du gjøre mer markløft, ikke mindre, fordi større rumpe og lår vil få midjen til å se smalere ut.

Det var det jeg trodde:/ Men det fortsetter vel ikke? Det er ok om jeg gikk opp 2 cm, men fortsetter økningen dropper jeg øvelsen... Midjen er hellig for meg :p

Midjen er hellig for deg, og du vil likevel fokusere på å få den til å proporsjonalt se størst mulig ut?

Hofte/midje-ratioen din er sær, men det er fordi du ikke har hofter... Ikke fordi du har bred midje.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...