Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt når jeg veier 55kg?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er heller ikke utdannet, og nybegynner innen styrketrening (men jeg holder nesten på å dø her fordi jeg ønsker for deg så innmari at du skal føle deg bedre med deg selv), derfor skriver jeg dette skikkelig på spissen for å poengtere det folk prøver å fortelle deg: "De 10 kg du har gått ned, er 10 kg i muskelmasse".

Fettet har tydeligvis ikke kroppen din rørt (ergo - ja, den "tviholder" faktisk på det), siden du sier at du (fremdeles) ikke er fornøyd med fettet på lår, rumpe og mage. Det er nettopp dette miaheart mener når hun sier at du blir tynnfeit. Du har rett og slett opplevd å bli tynnfeit. Du har gått ned 10 kg, men fettet er der fortsatt. Sorry hvis det virker som om alle er veldig krasse mot deg, men folk her inne ønsker deg seriøst bare alt vel og blir bare engasjert når du spør slik....... :rolleyes: Følg de fantastisk gode rådene du har fått, og du vil se endring! (y) Muskler veier mer enn fett, men de former kroppen din så sinnssykt flott! :D (ps. det er vel egentlig det du er ute etter, nemlig en fin kropp..? Men du har bare fått det for deg at en fin kropp veier mindre enn 55kg når den er 16ognoe cm høy? Glem alt du trodde du visste om vekt!)

Tror du har misforstått litt. Jeg er altså ikke trådstarter. Jeg har ikke kommentert annet her inne enn det lille som du siterte. Jeg har gått ned 10 kg og føler meg tusen ganger bedre enn jeg gjorde for noen måneder siden. Jeg ser kjempetydelig at jeg har gått ned masse i fett. Sikkert litt muskler også, men jeg ser tydelig at det er mindre fett. Synes derfor det er rart om kroppen min tviholder på fettet, når jeg kan se det så tydelig at det har blitt mindre. Aldri i livet om jeg skal veie mindre enn 55 kg. Da blir jeg vel bare skinn og bein. Jeg veier nå 69,5. Og målet mitt er å gå ned til under 65. og jeg vil ha en mer trent kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått litt. Jeg er altså ikke trådstarter. Jeg har ikke kommentert annet her inne enn det lille som du siterte. Jeg har gått ned 10 kg og føler meg tusen ganger bedre enn jeg gjorde for noen måneder siden. Jeg ser kjempetydelig at jeg har gått ned masse i fett. Sikkert litt muskler også, men jeg ser tydelig at det er mindre fett. Synes derfor det er rart om kroppen min tviholder på fettet, når jeg kan se det så tydelig at det har blitt mindre. Aldri i livet om jeg skal veie mindre enn 55 kg. Da blir jeg vel bare skinn og bein. Jeg veier nå 69,5. Og målet mitt er å gå ned til under 65. og jeg vil ha en mer trent kropp :)

Haha, huffamei, det var skikkelig feil, beklager så mye!! Ja der har du engasjementet i et nøtteskall, klarer ikke å svare riktig person engang........ :whistle::oops: Lat som ingenting skjedde fra min side og fortsett det bra arbeidet du gjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...