Gå til innhold

Aldern på folk her inne


Tor Olav

Anbefalte innlegg

Jeg håper VIRKELIG 30årene blir bedre enn 20årene... for strengt tatt har ikke de vært gode, bare vonde:(

Jeg hadde også et helvete gjennom 20 årene, nå er jeg 32 og har aldri hatt det bedre med meg selv, aldri hatt bedre selvtillitt og aldri hatt mer sexlyst ;) Så livet har sine lyse sider etter fylte 30 også altså :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde også et helvete gjennom 20 årene, nå er jeg 32 og har aldri hatt det bedre med meg selv, aldri hatt bedre selvtillitt og aldri hatt mer sexlyst ;) Så livet har sine lyse sider etter fylte 30 også altså :p

Tror det er mye i det. Og der gikk man i 20-årene (jeg i hvertfall) og trodde 20-årene var ens glansdager. Så feil kunne man ta.:)

Nå har jeg ikke rukket å runde 30 enda, men som sagt, den er rett rundt hjørnet og jeg skjønner ikke hva denne 30-års-krisa er for noe en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje alle dere som er redde for å bli 30, eller som akkurat har blitt det og fremdeles er litt skjelvne, burde invitere med en av oss gutta med litt erfaring fra 30 tallet? Jeg stiller gjerne på kaffe, middag - ja til og med frokost - med jenter i den alderen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje alle dere som er redde for å bli 30, eller som akkurat har blitt det og fremdeles er litt skjelvne, burde invitere med en av oss gutta med litt erfaring fra 30 tallet? Jeg stiller gjerne på kaffe, middag - ja til og med frokost - med jenter i den alderen :D

Hvorfor skal vi invitere? Hehe.... :p Vi liker jo å bli varta opp litt....:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje alle dere som er redde for å bli 30, eller som akkurat har blitt det og fremdeles er litt skjelvne, burde invitere med en av oss gutta med litt erfaring fra 30 tallet? Jeg stiller gjerne på kaffe, middag - ja til og med frokost - med jenter i den alderen :D

...også kan du servere mokkabønner og fortelle fra gamledager, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...også kan du servere mokkabønner og fortelle fra gamledager, he he :)

Blir nok heller kamferdrops, tror jeg. Mokkabønner er liksom litt vel nytt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Ble nettopp 30 for et par måneder siden. Må fremdeles vise leg i butikken, trodde man slapp slikt når man har passert 30!?? :)
Hehe, søstersen har tippa 40, lurer på om hun er 43. I fjor måtte hun vise leg for å kjøpe røyk. Gjett om det produserte et flaut individ bak kassa :D

On topic, blir 35 28/07

*edit* digga malen til Little Engine that Could, så tyver den :D

1.816 uker.

12.711 dager.

305.064 timer.

18.303.840 minutter.

1.098.230.400 sekunder.

kilde: Barn - SOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...