Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får i meg alt for lite grønnsaker og etter å ha sett dokumentaren ''fat,sick and nearly dead'' fikk jeg en ide om at jeg kan prøve å lage litt juice med grønnsaker i!

Er i midlertid veldig usikker på hvilke juice maskin jeg skal kjøpe, har ikke så veldig lyst å investere i en veldig dyr en ettersom jeg ikke er sikker på hvor mye jeg faktisk kommer til å bruke den, så lurer derfor på om noen vet om ok maskiner til en ok pris :)

Fortsetter under...

forbered deg på mye bortkastet frukt/grønnsaker. Det er min erfaring. Veldig mye svinn.

Hvorfor ikke lage grønnsaksmoser til middag etc i stedet? Så får du med absolutt alt og det smaker mye bedre. Brokkolimos, rotmos, blomkål, gulrot, potet etcetc.

Gå for blender i stedet! Masse gode smoothier du kan lage med grønt i (jeg bruker masse avocado, brokkoli og spinat når jeg lager smoothie, og hver for seg er dette grønnsaker jeg ikke er spesielt glad i), da får du med deg fiber også og slipper så mye svinn (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...