Gå til innhold

Oppbevaring av mat igjennom dagen


Line88

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurer på om noen har noen smarte tips på hva man kan ha med til lunsj,

når man ikke har noe kjøleskap å oppbevere det i.

Jeg sitter som regel og leser på biblioteket fra 10.00 til 15.30.

Jeg drar hjemmefra 07.30 og så trener da.

Hvordan kan man ha med som er sunt og ikke trenger å oppbevares kjølig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs vel litt hvor nøye man er på at ting er i den temperaturen man er vant til at det skal være i. For min del er jeg ikke så kresen på akkurat dette, men tenker mer at jeg får i meg den maten jeg skal.

Hvis du har mulighet til å varme opp maten din er jo ulike typer kjøtt og kokte grønnsaker en mulighet (går jo også an å spise dette romtemperert, jeg gjorde det senest i går). For min del går det også mye i meieriprodukter som mager kesam og skyr, uten at det er noe problem å ha de liggende i bagen gjennom dagen. Salat av ulike slag er jo også en sikker vinner, og her finnes det jo uendelig mange variasjonsmuligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meieriproduktene kan du jo eventuelt kjøpe samme dagen - er jo ca samme pris uansett hvilke butikker du kjøper de på.

Her har du linker til tråder omhandlende tips for å variere salaten:

- http://forum.fitnessbloggen.no/threads/salat-tips.1525/- http://forum.fitnessbloggen.no/threads/ditt-tips-til-salaten.3236/

Omelett er jo også en mulighet, og der kan du jo ha oppi hva du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber selv som salgskonsulent, og tilbringer det meste av dagen i bilen, så mitt råd er en liten kjølebag og 1-2 fryseelementer! Fungerer helt topp og maten er (relativt, kommer ann på hvor lange dager det blir) god og kald :) Annet tips hvis du ikke har kjøleelementer er å legge en flaske med vann i frysa over natten, da får du kald mat til lunsj og en kald flaske vann før du går hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...