Gå til innhold

Kostnader samlet, stille i fitnesskonkurranse jenter?


moyes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du trenger 1 paljetttruse. Dersom du er lur tar du en tur på danskebåten og finner et østeuropeisk band som nettopp har opptrådt og har en overskuddstruse til overs.

Utover det trenger du kun et par måneder med torsk og brokkoli om du ikke er smellfeit fra før. Med på kjøpet får du en instagramkonto fylt med proteinfluff, retardasjon, katter og brokkoli.

Enjoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du trenger 1 paljetttruse. Dersom du er lur tar du en tur på danskebåten og finner et østeuropeisk band som nettopp har opptrådt og har en overskuddstruse til overs.

Utover det trenger du kun et par måneder med torsk og brokkoli om du ikke er smellfeit fra før. Med på kjøpet får du en instagramkonto fylt med proteinfluff, retardasjon, katter og brokkoli.

Enjoy!

Hva er galt med katter på instagram? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du trenger 1 paljetttruse. Dersom du er lur tar du en tur på danskebåten og finner et østeuropeisk band som nettopp har opptrådt og har en overskuddstruse til overs.

Utover det trenger du kun et par måneder med torsk og brokkoli om du ikke er smellfeit fra før. Med på kjøpet får du en instagramkonto fylt med proteinfluff, retardasjon, katter og brokkoli.

Enjoy!

Pluss en blogg og x-life som sponsor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Jeg så tilfeldigvis igjennom kommentarene her, og undrer meg på hva slags folk som svarer? 

For det første, ja det er dyrt å stille og jeg vet ikke helt eksakt hva det koster, men du trenger slettes ingen x-life sponsor for å stille. haha, det skal være sikkert og vist. altså, hvis du trener på et treningssenter, så vil nok de kanskje sponse deg, om de ser du gjør en bra jobb og føler at du er motivert nok. 

ellers ser jeg at dette er 1 år gammelt, så jeg sier bare lykke til uansett om du har stilt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...