Gamla Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Oh dear:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hmm.. Ny vurdering av navnevalg her.. Mokkakim om vi ventet en gutt, Mokkakine fordi det er en jente... Helene Drage, Gamla og Deportista 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Et uheldig utsagn som har skapt en sak som er blåst opp til de grader. Og riktignok fulgt opp med enda flere uheldig utsagn og handlinger. Føler at Steven Hughes sier noe ganske relevant: http://www.youtube.com/watch?v=C9HRLvfbauA Tveiten og chwik 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hmm.. Ny vurdering av navnevalg her.. Mokkakim om vi ventet en gutt, Mokkakine fordi det er en jente... Hva med Mokkamona? Mokkamons? Mokkamads, Mokkamarit? Mokkamanda? Mokkamanfred? Nei jeg skal slutte nå T-bone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deportista Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Fikk denne på face'en i dag Media kødder med puppene til Mia Gundersen, vekta til Tommy Steine, dialekten til Arne Brimi, pikken til Tomas Gjertsen og håret på Donald Trumph, men GUD BEDRE MEG IKKE SI NOE OM HUDFARGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ganske ufattelig at en kommentar på Spellemann kan danke ut viktige nyheter som kantra cruiseskip i middelhavet. Snakk om prioritering. Orkan i fingerbøl, og Plumbo skal tas for rasisme. Det er slutt på kaffe mocca, moccabønner, black boy pepper.... Si neger og du kan bli skutt for rasismehets.... Pakkis er fyfy, selv om nordpolen er full av den.... Helene Drage 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Fikk denne på face'en i dag Media kødder med puppene til Mia Gundersen, vekta til Tommy Steine, dialekten til Arne Brimi, pikken til Tomas Gjertsen og håret på Donald Trumph, men GUD BEDRE MEG IKKE SI NOE OM HUDFARGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ganske ufattelig at en kommentar på Spellemann kan danke ut viktige nyheter som kantra cruiseskip i middelhavet. Snakk om prioritering. Orkan i fingerbøl, og Plumbo skal tas for rasisme. Det er slutt på kaffe mocca, moccabønner, black boy pepper.... Si neger og du kan bli skutt for rasismehets.... Pakkis er fyfy, selv om nordpolen er full av den.... Så den i går jeg og:D Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva med Mokkamona? Mokkamons? Mokkamads, Mokkamarit? Mokkamanda? Mokkamanfred? Nei jeg skal slutte nå En kompis forandra navnet sitt på facebook fra Joakim til Moakim Gamla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 En kompis forandra navnet sitt på facebook fra Joakim til Moakim Men jeg må si jeg begynner å like Mokkamanda og Mokkamanfred! T-bone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultraboy Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Å kalle det som skjedde her for rasisme er rett og slett et svik og et hån mot de som faktisk opplever rasismen på kroppen med jevne mellomrom. FN har vel en definisjon på rasisme og slik jeg leser den definisjonen, har det ingen ting med dette å gjøre. Det lå ikke ondsinnet bak dette, men var heller et dårlig forsøk på å være morsom. Når rasismekortet blir spilt ut til det fulle hver eneste gang det diskuteres hudfarge eller etnisitet, blir folk til slutt såpass lei at man ikke tar det alvorlig når det er nødvendig. De som er alvorlig rammet, kommer i skyggen av disse to som selv ikke har noe problem med å fleipe mellom alt mellom himmel og jord. Trist utvikling i samfunnet, og jeg tviler sterkt på at det kommer til å bli bedre når man hele tiden roper ulv ulv. Espen Espelund og Gamla 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg synes ikke det var en dårlig spøk, heller et morsomt ordspill. Bedre med mokkamann enn bleikfis. Gamla og Sindre Roaldsøy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg synes ikke det var en dårlig spøk, heller et morsomt ordspill. Bedre med mokkamann enn bleikfis. Har nevt det i en eller annen sammenheng før, men ja, deilig mokkasmak, eller en fis?? Bleik i tillegg.. T-bone 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deportista Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Et nyttigt tips til alle i disse rasistiske utspill tider. Det er ikke lenger lov til å si "familiens sorte får". Det heter nå "sau med tilpasningsvansker.....!!! Gamla, Sindre Roaldsøy, Helene Drage og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Et nyttigt tips til alle i disse rasistiske utspill tider. Det er ikke lenger lov til å si "familiens sorte får". Det heter nå "sau med tilpasningsvansker.....!!! ..og denne så jeg nå nettopp!haha Facebook gjør verden latterlig liten:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deportista Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 ..og denne så jeg nå nettopp!haha Facebook gjør verden latterlig liten:p Hehe kanskje vi har felles venner, eller ER venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chwik Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Et nyttigt tips til alle i disse rasistiske utspill tider. Det er ikke lenger lov til å si "familiens sorte får". Det heter nå "sau med tilpasningsvansker.....!!! "Sau med tilpasningsvansker"....Er ikke det det samme som Lam?? Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-bone Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Haha, den så jeg nettopp på et annet forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deportista Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Det Plombo gjorde var vel bare en apestrek................ -eller, blir det helt feil å si !????? Hmmm skeptisk kanskje 'nissestrek' - Blåfjell??? Ulv i fåreklær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamla Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hehe kanskje vi har felles venner, eller ER venner Ikke si sånnt du gir meg noia:confused: hehehe Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doingading Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Et nyttigt tips til alle i disse rasistiske utspill tider. Det er ikke lenger lov til å si "familiens sorte får". Det heter nå "sau med tilpasningsvansker.....!!! hahaha, nå måtte jeg le! Syns spøken var god, ordspillet var bra, jeg lo :thumbsup: Har en venn som er... farget? Han kaller meg bleikfis all the time.. Kan ikke akkuratt si jeg tar meg noe særlig nær av det, det er jo tross alt sannheten...:rofl: Hadde skjønt reaksjonene om de hadde stått på scena og sakt " svartepakkismenn", eller "udugeligenegermenn"... Sindre Roaldsøy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kenneth Vassli Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Håper alt madcon gir ut framover ikke selger eller får seere, og ikke minst at han Terje tosken knekker fingrene så han ikke klarer å spille gitar mere! Makan til folk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.