Gå til innhold

sjokoladeprotein med god smak?


marte89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet iallefall hva jeg IKKE liker, og det er Whey Gourmet sin! Dritekkel ettersmak, bruker den til nød i grøten.. Nå er jeg tom for alt protein jeg liker, så må vel få ned de to kiloene jeg har stående. Kan anbefale Eiselt Doubelt-pro, blandes med vann/melk og la stå i 15 min. Blir digg pudding, nammis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakktakk! Noen med erfaring fra Belgian chocolate fra qnt?

Har prøvd dette ja! Til å begynne med var jeg ganske skuffet over smaken egentlig. Hadde forestilt meg at det skulle smake annerledes. Vendte meg litt til den, og da ble det ganske godt ;) Usikker da om jeg kommer til å kjøpe den igjen.

Akkurat nå har jeg prozyme og er fornøyd med det! Ser jo de aller fleste anbefaler myo-proteinet, selv om det er ganske dyrt da :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Har noen av dere prøvd chocorite i chocolate fudge brownie?

http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-ChocoRite-Protein-Shake-Mix-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972?at=0

Mange sier denne er god, men er den ikke litt "dårlig" med tanke på proteiner og karbo sammenlignet med andre?

Bruker dere de kun i shake eller i grøt, pannekaker og bakst og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TN Prozyme med sjokoladesmak er ganske god i grøt. Men jeg spyr om jeg må drikke det som shake.. Elska det til å begynne med (smaker Dumle), men en dag laga jeg noen svært mislykka proteinpannekaker. Etter det har jeg ikke klart å brukt det til noe annet enn i havregrøten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...