marte89 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hallo! skal kjøpe sjokoladeproteinpulver, men trenger hjelp ift. hvilke som smaker godt i proteinpannekaker, grøt, shake osv... Noen med erfaring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Sjokolade i havregrøtn syns jeg smake herk og fy, men alene med vann eller melk syns jeg http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-whey-gold-standard (double rich chocolat) er meget godt, samt denne er digg på smak og mye mer fyldigere/tykkere når du har blanda den ut http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protilox Jane 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte89 Skrevet 14. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2012 Tusen takk! Blander du med melk eller vann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Vet iallefall hva jeg IKKE liker, og det er Whey Gourmet sin! Dritekkel ettersmak, bruker den til nød i grøten.. Nå er jeg tom for alt protein jeg liker, så må vel få ned de to kiloene jeg har stående. Kan anbefale Eiselt Doubelt-pro, blandes med vann/melk og la stå i 15 min. Blir digg pudding, nammis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte89 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Takktakktakk! Noen med erfaring fra Belgian chocolate fra qnt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Myo-Protein er vinnaren for min del. Brukast i shake med mjølk, havregraut og pannekaker. Mads 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friskus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Takktakktakk! Noen med erfaring fra Belgian chocolate fra qnt? Har prøvd dette ja! Til å begynne med var jeg ganske skuffet over smaken egentlig. Hadde forestilt meg at det skulle smake annerledes. Vendte meg litt til den, og da ble det ganske godt Usikker da om jeg kommer til å kjøpe den igjen. Akkurat nå har jeg prozyme og er fornøyd med det! Ser jo de aller fleste anbefaler myo-proteinet, selv om det er ganske dyrt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er ikkje ProZyme like dyrt som Myo? Eller har eg kanskje sett på feil nettbutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friskus Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er ikkje ProZyme like dyrt som Myo? Eller har eg kanskje sett på feil nettbutikk. Haha, oida, det er kanskje det! Har ikke sjekket faktisk. Da jeg kjøpte det var det på tilbud, glemt å sjekke den oprinnelige prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Min favoritt er Pro Blend fra www.norkost.no Torstein Gamst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Mine favoritter er myoprotein http://myrevolution.no/myoprotein-3kg, og protenpulveret fra optimum http://www.bodypower.se/sv/product/19/100-Whey-Gold-Standard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte89 Skrevet 15. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2012 Tusen takk for svar! Har noen av dere prøvd chocorite i chocolate fudge brownie? http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-ChocoRite-Protein-Shake-Mix-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972?at=0 Mange sier denne er god, men er den ikke litt "dårlig" med tanke på proteiner og karbo sammenlignet med andre? Bruker dere de kun i shake eller i grøt, pannekaker og bakst og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 http://www.nutritionpharm.no/ds_product_info.php/products_id/296 Rocky Road(som er sjokoladeprotein med en hint av vanilje) smaker veldig mildt og fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Myo-Protein er vinnaren for min del. Brukast i shake med mjølk, havregraut og pannekaker. Hvilke andre har du sammenlignet med da? Vurderer teste Myo ved neste kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte89 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Takk! Men vet dere om det er godt å blande cottage cheese/kesam og pulver å ta med på skole og jobb? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte89 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Ps; smaker myoproteinet mest sjokolade eller mocca? Jeg vil ha sjokosmak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeph Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det smakte litt meir mocca før, men dei endra smaken nyleg og no smakar den definitivt sjokolade. @Dag: Har ikkje testa så mykje anna. Myo var ein av dei første eg prøvde, og eg har ikkje hatt noko behov for å byte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nano Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 TN Prozyme med sjokoladesmak er ganske god i grøt. Men jeg spyr om jeg må drikke det som shake.. Elska det til å begynne med (smaker Dumle), men en dag laga jeg noen svært mislykka proteinpannekaker. Etter det har jeg ikke klart å brukt det til noe annet enn i havregrøten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marte89 Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Tusen takk! så myo er egentlig sjokoladesmak da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torstein Gamst Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ps; smaker myoproteinet mest sjokolade eller mocca? Jeg vil ha sjokosmak... smaksprøve er nok mulig å få tak i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.