Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Vet iallefall hva jeg IKKE liker, og det er Whey Gourmet sin! Dritekkel ettersmak, bruker den til nød i grøten.. Nå er jeg tom for alt protein jeg liker, så må vel få ned de to kiloene jeg har stående. Kan anbefale Eiselt Doubelt-pro, blandes med vann/melk og la stå i 15 min. Blir digg pudding, nammis! :)

Annonse

Skrevet
  "marte89 skrev:
Takktakktakk! Noen med erfaring fra Belgian chocolate fra qnt?

Har prøvd dette ja! Til å begynne med var jeg ganske skuffet over smaken egentlig. Hadde forestilt meg at det skulle smake annerledes. Vendte meg litt til den, og da ble det ganske godt ;) Usikker da om jeg kommer til å kjøpe den igjen.

Akkurat nå har jeg prozyme og er fornøyd med det! Ser jo de aller fleste anbefaler myo-proteinet, selv om det er ganske dyrt da :meh:

Skrevet
  "Zeph skrev:
Er ikkje ProZyme like dyrt som Myo? Eller har eg kanskje sett på feil nettbutikk.

Haha, oida, det er kanskje det! :p Har ikke sjekket faktisk. Da jeg kjøpte det var det på tilbud, glemt å sjekke den oprinnelige prisen :oops:

Annonse

Skrevet
  "Zeph skrev:
Myo-Protein er vinnaren for min del. Brukast i shake med mjølk, havregraut og pannekaker.

Hvilke andre har du sammenlignet med da? Vurderer teste Myo ved neste kjøp.

Skrevet

Det smakte litt meir mocca før, men dei endra smaken nyleg og no smakar den definitivt sjokolade.

@Dag: Har ikkje testa så mykje anna. Myo var ein av dei første eg prøvde, og eg har ikkje hatt noko behov for å byte.

Skrevet

TN Prozyme med sjokoladesmak er ganske god i grøt. Men jeg spyr om jeg må drikke det som shake.. Elska det til å begynne med (smaker Dumle), men en dag laga jeg noen svært mislykka proteinpannekaker. Etter det har jeg ikke klart å brukt det til noe annet enn i havregrøten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...